داداش کوچولو

داداشمو راهی کردیم 

خدایا پشت و پناه همه ی داداشای سرباز باش!

۸ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
امیرحسین
۱۹ اسفند ۱۲:۴۹

خدا پشتو پناهش .

مامان هم خوبه شکر خدا کارای خونه من انجام میدم

چشمتونو ببندید باز کنید اومده بخدااااااا اولش سخته

 

پسرخالمو پارسال شهریور بردیم راهیش کنیم اراک

اموزشی دقیقا اخرین اتوبوس بود

خدافظی کردیم پسرخالم برا بار اول گریشو دیدم

بعدش بردن اخر خیابون فنس گذاشتن کسی جلو نره

بی سیم زدن ک بفرستن گفتن از تهران سرباز اومده جا نیست

برید شنبه برید قرار گاه همدان معرفی کنید.

پسرخالم اینا 40 نفر مث چییی میدویدن

هیچی دیگه قرار گاه همدان خیلی نزدیک ب خونه خالم

از پشت بومشون معلومه

الانم شکر خدا اردیبهشت تموم میکنه

الان جز شیرین ترین خاطرمونهههههه

خیلی باحال خرس گندها میدوین هرکدوم ی کیلو سیبیل خخخ

...............

 

راستی رفتید شلمچه مارو هم دعا کنیدو..

شاید نتونم دوسه روز بیام وب تا اتاقمو جمع کنم

سیدمیلاد هرسال از 20 اسفند تا 20 فروردین میرفت شلمچه

از میهمانا پذیرایی میکرد... خادم بود

اگه شهید نشده بود شاید بازم اون جلوی اتوبوستون

اسفند دود میکردو خوش امد میگفتن جلوی پاهاتونو تمیز میکردن.

ولی حیف ک رفت......................

 

جای خیلی خیلی مقدسیه وو....

ثانیه ب ثانیشو قدر بدونید..

خوش بگذره بهتون.............

 

التماس دعاااااااااااا

پاسخ :

خداروشکر که مامانت خوبه!

وقتی به دویدنشون فکر میکنم ازخنده غش میکنم!!!خیلی بامزه بوده اون صحنه!!!!

خدارووشکرکه حالا جای خوب افتاد!

توشلمچه هم حتمادعاتون میکنم!

 خدا سید میلادم رحمت کنه ....

محبوبه
۱۹ اسفند ۱۷:۴۹
آمین
انشاءالله به خیری و خوشی هرچه زودتر برگرده

پاسخ :

ممنون دوست من!

فرزند آدم
۱۹ اسفند ۲۲:۳۳
خیلی از مطالبتو خوندم..چقد خوب میتونی جزئیات رو بگی اونقدی ک آدم حس کنه خودش جای توئه...ولی فک کنم اگه به همین ظرافت حضور همیشگی قدرتمندترین هستی رو کنارت باور میکردی کمی آرامشت بیشتر میشد و کمتر از دیگرون بخاطر حقارت خودشون میرنجیدی...
رفتی شلمچه تروخدا منو هم دعا کن..خیلی دلم سیاهه و خراب...در پناه خدا باشی عزیز..

پاسخ :

سلووم عزیزم!

جدی؟؟؟حالا خودم فکرمیکنم تو روزانه نویسی خوب نیستم!به جاش داستانای اجتماعیی خوب مینویسم!!!

دارم سعی میکنم که باورامو قوی تر کنم!!!

تو شلمچه حتما واست دعا میکنم دوست من!ایشالا تو سال جدید دلت سفیدو روشن میشه!

محبوبه !!
۲۰ اسفند ۰۰:۰۴
خدا پشت و پناه همه جوونا و مخصوصا داداش سربازت

پاسخ :

الهی امین

Nora ...
۲۰ اسفند ۱۱:۲۸
دنبال شدی :)

پاسخ :

ممنون!

بلاگر کبیر ^_^
۲۰ اسفند ۱۷:۵۴
خدا حفظش کنه :)))
جاش خالی نباشه :)

پاسخ :

ممنون عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان