شاهان...

من ادم سنگدلی نیستم

همیشه احساساتمو تو خودم خفه کردم که

حال بقیه رو خراب تر نکنم

اونموقع که نامزدیم بهم خورد تنهایی گریه میکردم

وقتی فهمیدیم بابا قلبش مشکل پیدا کرده و فقط

۱ سوم قلبش کار میکنه  و هر روز و هر روز امبولانس

جلو در خونه بود دکتر میگفت دوماه بیشتر زنده نمیمونه

من تو خونه نقش ادم قوی رو بازی میکردم

گریه هام تنهایی بود تا روحیه خانواده رو خراب تر نکنم

وقتی رفتم تو بهزیستی جسم و روحم هر روز داغون تر

میشد گریه هام تنهایی بود 

شایان سرطان گرفت دکتر جوابش کرد من قلبم داشت میترکید 

ولی گریه نمیکردم مامان و دلدادی میدادم که شایان خوب میشه

پیش شایانم یه جوری رفتار میکردم که تو هیچیت نیس و

قراره  همه چی به زودی درست شه

من تنهایی قلبم تو اتیش بود ....

درد الانمون خیلی بزرگه اونقدر بزرگه که تو ذهن نمیگنجه...

شایان و مریم یه طرف داستانن که دارن میسوزن

مامان که هیچ جوره سعی نمیکنه خودشو کنترل کنه و

گریه هاش تموم نمیشه یه طرف دیگه داستان

اون بچه ای که تو عذابه یه طرف دیگه

من دیگه نمیتونم نقش ادم قوی رو بازی کنم

طاقت ندارم شایان و مریم و ببینم

نمیتونم مامان و کنترل کنم 

بابا با اون وضع قلبش داره داغون میشه

من نمیدونم چیکار باید بکنم....

 

۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
دخترک کبریت فروش
۱۱ دی ۲۲:۵۳

یکی از خوبی ها یا شایدم بدی های این دنیا اینه که با هر اتفاقی حتی عجیب ترینش که مواجه شیم تو دنیا تنها آدمی نیستیم که برامون رخ داده 

برای  تعدادی قبل ما 

معاصر با ما 

و بعد ما رخ داده 

این استرس های روز های اول روی اون بچه کوچولوی دیگه هم تاثیر می ذاره 

اونم حق داره مثل هر نی نی ای روزای اول تولدش خوشحال باشه 

پاسخ :

درسته ولی هر کسی فکر میکنه درد خودش بزرگتره...
درهر صورت این اتفاق خیلی وحشتناکیه 
و برای هر کسی که اتفاق بیفته خدا باید 
بهش صبر زیادی بده 
در مورد شایلین هم درست میگی 
وبی چیکار میشه کرد 
امیدوارم به زودی همه چی درست شه
دخترک کبریت فروش
۱۲ دی ۰۵:۵۵

شاهان مگه الان زنده نیست؟

پاسخ :

شاهان زنده س ولی فلج مغزی شده و حالش خیلی بده...
دخترک کبریت فروش
۱۲ دی ۱۴:۴۲

همه چی دست خداست 

امیدتون به خودش باشه

خدا اگه بخواد درست میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان