خونه تکونی خر است

اقا سلوووووووم!!

خوفید؟؟؟؟

ما خونه تکونیمون تموم نشده هنوز  (ایکون گریه)

دوتا سطل رنگ خریدیم و داداشمو دوستش دارن هال و رنگ میکنن منم دارم اتاقمو خالی میکنم

که بیان اینجارم امروز بزنن:)

گفتم وسط کار یه پست بذارم!کاملا در جریان قرارتون بدم!

فرداهم باید فرش و موکتای اتاقمو بشورم چون کف اتاق خوابو موکت کردیم روشم فرش انداختیم

حالا خداروشکر هال موکت نداره و فقط سرامیکارو بخارشو میزنم تموم میشه 

ودراخر اینکه به خانومتون و یا خواهر و مادرتون تو خونه تکونی کمک کنید گناه دارن تنهایی 

خونه تکونی کنن! *____*

۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
امیرحسین
۱۳ اسفند ۱۹:۲۰

خانممممممممم ندارمممممم کمکش کنیممم

 

هیعییییییییییییییییییییییییییی

حیف باشه

پاسخ :

خواهر مادرت که هستن!!!!!!
 به اونا کمک کن!!!
خاتون
۱۴ اسفند ۱۸:۴۲
سلام شادی جان خوبی؟
خسته نباشی بانوووووو.ما امسال خونه تکونی نداریم آخ جوووووووون.چون خونه جدیده نیازی به خونه تکونی نیست.
عزیزم ادرس وبم رو عوص کردم.بلاگفا هی خراب میشد منم رفتم اسکای. ادرسمو برات گذاشتم.

پاسخ :

سلام عزیزم!!
خووووش به حالتون خونه تکونی ندارید!!!!من تو این چندروز از نفس افتادم!!!
نمیدونستم رفتی بلاگ اسکای!خوب شد ادرس گذاشتی!
امیرحسین
۱۵ اسفند ۱۰:۵۵

اوناااااا هر کدوم شوهر دارن دیگهههه

 

کمک کردن ب زن خود ادم ی چیز دیگستتتتتت خخخخخخ

 

 

پاسخ :

اینا همش حرفه بعداز ازدواج میشینی رومبل لیوان کنار دستتم برنمیداری
His Love
۱۵ اسفند ۱۴:۱۵
خوش بحالتون
من هــنوز هیچ جایِ اتاقمـُ مرتب نکردمـ و یه اتاق تکونیِ مفصل در پیش دارمـ :|

پاسخ :

خسته شدم ولی الان اتاقم خیلی قشنگ شده!!!اصن کلی تغییر کرد!
سخته ولی هر چی زودتروشروع کنی بهتره!!!!!!
معصوم
۱۹ اسفند ۰۸:۲۵
شادی کلم خوبی؟ جای داداشت خالی نباشه

پاسخ :

سلوووم ممنون عزیزم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان