خاله شادی اشپز میشود!

سلووووووم!!!!

امروز کلی خوش گذشت بهم خسته شدم ولی کلی خوش گذشت!!

گفته بودم تو مهد به بچه ها ناهار میدیم,برنامه غذایی هم اش و سوپ و عدسی و ماکارانی بود

همیشه هم مدیر مهد غذا میپخت,

چندروز بود بچه ها هی میگفتن استامبولی بپزید!!مدیر مهد گفت من بلد نیستم بپزم,خاله شادی 

واستون میپزه! : )

خلاصه امروز من اشپزی کردم و واسشون استامبلی پختم, حالا یه غذای معمولی با یه دستپخت

معمولی ولی خوب بچه ها چون منو خییلی دوست دارن غذایی که واسشون پختمم به نظرشون

خیلی خوشمزه میومد!!!

اینقدر گفتن خاله مرررررسی خیلی خوشمزه شده که اصن دلم واسشون رفت!!!!

بعد که مامانا اومدنن بچه ها شروع کردن پیش ماماناشون تعریف کردن از من!!تازه اونجا مامانا

گفتن بچه ها یه هفته س تو خونه ذوق دارن که خاله شادی قراره واسمون با دستپخت خودش غذابپزه!

الهی!!!!!!!!!

دیگه خودتون تصور کنید من چه جای پراز احساسی کار میکنم!!!!!!

اومدم که خونه شاگردام اومدن درس دادم و گرفتم خوابیدم بسیجم هنوز نرفتم واسه ثبت نام,

تنبلیم میاد,هم این که احساس میکنم اگه خلاف اعتقادم عمل کنم به خودم توهین کردم!!!

شاید نرم!!!!

۹ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
His Love
۰۴ اسفند ۱۹:۱۷
آخِی ^-^
بچه ـها خیلی با احساسن
خُب خاله یِ مهربون و هــنرمندی َمـ دارن ... حقشونه ذوق کنن ^-^

پاسخ :

فدااات عزیزم!!!!!!!

ناهید بانو
۰۴ اسفند ۲۲:۳۵
والا منم ذوق کردم از ذوق بچه ها 😁😊

پاسخ :

:)

معصوم
۰۵ اسفند ۰۷:۱۸
کار با بچه ها خیلی خوبه... در عین حال اینکه پر انرژین و رس آدمو میکشن ولی دوست داشتنین

پاسخ :

ای گفتیا!!!! بعضی وقتا وقتی میام خونه هم صداشون توسرمه!!

امیرحسین
۰۵ اسفند ۱۱:۳۶

من هیچی از اون دوران یادم نمیاد

اصن مهد نرفتم

 

عجب نسلی بودیم مااااااا

پاسخ :

تو دیگه خیلی طفلکی بودی!

من مهدکودک رفتم و یادمه همیشه پسرا رو میزدم!

امیرحسین
۰۵ اسفند ۱۷:۱۹

پیش دبستانی رفتم ولی همه پسر بودیم تو مدرسه دوران ابتدایی

خاطره دارم اون ولی مهد ندارمممممم

 

ولی عوضش الان با کلی بچه سرو کار دارممممم

بچه ها عوض شدن خیلییییییییییی

پاسخ :

مگه شغلت چیه که با بچه ها سرو کار داری؟؟

بچه ها که اره اصن زمین تا اسمون باماهافرق کردن!اونموقع ماها خیلی خنگول بودیم!الان تو مهد از بچه ها

یه حرفایی میشنوم درجا همون لحظه دوتا سکته میزنم!

آوا Sh
۰۶ اسفند ۰۸:۰۰
سلام شادی جان.
صبحت بخیر.
آخیی عزیزم....چه ناز و با احساس.
من خودم زیاد بچه دوست نیستم...با بچه ها هم کلا ارتباطم خوب نیست اما دوسشون دارم..دنیای قشنگی دارن...دنیایی که مثل ما ادم بزرگا نیست..
فکر نمیکردم آقایون تمایلی به خوندن وب من داشته باشن.آخه همش که روزمرگیه..
و این که چرا تو سر زدن و این حرفا؟آدما با هم متفاوتن..خیلی زیاد..یکی تو یه چیز خوبه...تو یه چیز نقطه ضعف داره و یکی هم تو یه چیز دیگه خوبه و تو یه چیز دیگه نقطه ضعف داره.یکی دو تا خصوصیات اخلاقی ملاک خوب بودن مطلق نیست...آدم باید کلی نگر باشه..
فدای تو بشم عزیزم...دوست خوب منی..
خوشبخت باشی.

پاسخ :

سلام عزیزم!

من اصلا از بچه ها متنفر بودم نه حوصله حرف زدن باهاشونو داشتم نه دوست داشتم سمتم بیان!

تابستون که شدم مربی زبان بچه های 6ساله همه چیز تغییر کرد! الانم که مربی مهدم اصن اینقدر بچه ها رو

دوست دارم که حد نداره!!!!توهم اگه تو این محیط قرار بگیری کلا نظرت عوض میشه!

بهنام وب تورو میخوند چون دید من دارم میخونمش

کلا میخواست منو کنترل کنه و ازهمه چیز خبر داشته باشه!اینکه چه وبی میخونم و چیکارمیکنم و چه کامنتایی

میذارمم سعی میکرد سر در بیاره!

دقیقا حرفت درسته ولی خب میزد دیگه!!!

امیرحسین
۰۶ اسفند ۱۲:۳۵

من بیکار بی یار میچرخممم خخخخخ

من شاغل نیستمممم برا کنکور میخونمممممم

 

 

 

پاسخ :

ایشالا که تو یه دانشگاه خوب و یه رشته خوب قبول شی!

دیانا
۰۶ اسفند ۲۰:۳۸
بابا آشپز
ببین منو حتما برو چون خیلی خوبه منم از این فکرا میکردم اما اونجا یه جوریه که ربطی به اعتقائت نداره خیلی فضای روحانی داره اصلنم اونجوری که منو تو فکر میکنیم آدما متعصب نیستن من شهیدارو مسخره میکردم ولی نظرم عوض  شد حتی اونجا نماز خوندم

پاسخ :

سلووم عزیزم!!
نه من خدایی نکرده با اونایی که رفتن و جنگیدن مشکلی ندارم اصن هدف اونا خیلی ارزشمند بوده
پدرمنم دوسال ونیم جبهه   بوده.
من منظورم بسیج بود!کلا از پایه باهاش مخالفم.  این خیلی زور داره که میگن نمیبرمت مگر اینکه عضو بسیج بشی
امیرحسین
۰۶ اسفند ۲۲:۳۲

ممنون .......

با بچه ها تو کانون بودن میدیدمممممممم

خیلی باحالن

ب خصوص دخترااااااااا

کوچولوو خپل خخخخخ عالیهههههه

پاسخ :

همشون عشقن!!
دخترا همه دغدغه شون اینه که دوستشون باهاشون قهر کرده یا دستش بهش گفته برو اونور بشین!
پسراهم دغدغه شون اینه که دوستش زده تو سرش پس اینم باید بزنه تو شکم اون!!!!!!
اصن داستان داریم اونجا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان