چله!

سلوووم!!!!

خوبید؟؟؟اقا من خوب نیستم,نمیدونم چرا امسال اینقدر سرما خوردم من سالی یه بار بیشتر

سرما نمیخوردم امسال نمیدونم چم شده,والا بوووو خدا!

دیروز یه دعوای خیلی بزرگ با شایان و مامان داشتم که وارد جزییات نمیشم ولی الان باهاشون حرف نمیزنم.

واسه همین از اعصاب خورد دیشب تا صبح نخوابیدم دقیقا تا خود صبح.

منم وقتی کم خوابی داشته باشم سفیدی چشام کلا میشه خون!امروز همه تومهد میگفن چشات

چرا اینجوری شده,اومدم خونه هم کلاس داشتم دیگه زنگ زدم شاگردا گفتم فردا بیان ,ولی هرکاری

کردم مگه خوابم میبرد,باسردرد مثل دیوونه ها با چشمای قرمز خیره شده بودم به افق!

دیگه فک کنم ساعت۵بود خوابیدم تا۱۱!!!الانم باز خوابم میاد وسایل فردامو بذارم میخوابم

دوباره مثل امروز نشه حالم!

یه نذری هم کردم که فقط راج بهش شنیدم ,چلهل شب میخوام دعای معراج بخونم ,میگن این نذریه

که رد خور نداره!

میدونید من ادم مذهبی نیستم اصلا حتی از طرف مخالف گاهی افراط گراهم هستم ولی

یه چیزی ته دلم هست که هربار به مشکل مییخورم میام سراغ این چیزا!

حاالا تا چهل شب میخونم شاید نذرم بر اورده شد!

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
fateme safari
۰۴ اسفند ۱۰:۳۶
ایشالا که براورده بشه عزیزم

پاسخ :

ممنون دوست من!
ناهید بانو
۰۴ اسفند ۱۲:۲۹
یه لحظه شبیه خوناشاما تصورت کردم :دی
هیچی بدتر از بیخوابی نیست واقعا
انشالا که نذرت براورده شه

پاسخ :

ممنون دوست من!
درست تصور کردی!!!!!!!اره بوووخدا  بی خوابی خیلی وحشتناکه من دیروز تو مهد لحظه شماری میکردم برگردم
خونه بگیرم بخوابم!!!!!
بانو
۰۴ اسفند ۱۴:۳۵
شاددی جاان سلالم گلممم
افرین به پشتکارت عمل و درس و افرررررین...
اینجوری گفتی یاد زامبی افتادم که 😂😂
دعای معراجو تجربه کردم رد خور نداره بی نظیررررررررررره 
فوق العاده عااااااالیه ادامه بده 
انشاءالله برسی بهشش

پاسخ :

سلوووووم!!!!جالبه دیشب داشتم به تو وسولماز که از اول بامن بودید فکر میکردم!!!!!
زامبی رو خوب اومدی !!!!!خخخخخخ!!!!
دعای معراج و خیلی راجع بهش شنیدم ,چهل شبومیخونم نذرم که براورده شد چهل شب دیگه هم میخونم!
بانو
۰۵ اسفند ۰۰:۰۶
منم بهت فکر می کنم شادی
سلام سلام عزیززم 
من هرروز می خونمت اما با گوشی نظر گذاشتن عصبیم می کنه انقدر سخته
می دونی  پیامبر گفته هر کی بخونه سنگ ها هم میشکافن به خواسته ش؟؟ 
انقدررر عاالیه
من خودم جواب گرفتم ازش خیلی ارومم می کنه چون معجزه شو دیدم اعتقاد پیدا کردم دیگه چهل شب که فوق العاده ست 
به خاطر فروش خونه هم بار از رو شونه ت برداشته شد رشته ها رو کم کم از بین میبری 
خوووشحالم واست شادددی خیلللی بهتررری شاید خودت متوجه نشی   
ولی احساس کلی من از هر بار نوشته هات مثبت شده 
خداروشکرررر
دست از تلاش برندار قوی تر میشی
مهد کودک عااالیه بین بچه های معصوم
خیلی خووبه که دوووست دارن و تو هم بهشون اهمیت میدی   

پاسخ :

سلوووم

چه خوب که همیشه هستی!اصن نمیگفتی هم از کامنتای قبلیت این حس بهم القا شده بود !

خب من از طرف تو انرژی مثبت میگیرم ولی هستن کسایی که حس میکنم زوری و در جواب کامنتی که واسشون گذاشتم واسم کامنت میذارن! چندوقته دوتا از دوستان دارن این حس و بهم میدن!دوست ندارم کسی زوری واسم کامنت بذاره واسه همین تصمیم گرفتم که خاموش بخونمشون و نظر نذارم تا مجبوری نیان اینجا!

ولی تو ازون دوستای خوبی که کامنتات پراز انرژیه!

جدی نمیدونستم این دعا اینقدر تاثیر گذاره!

خونه رو که دادم بهش دیگه کابوس نمیبینم اونم با اینکه خیلی اذیتم کرد ولی دوستم داشت فکر نمیکنم بتونه راحت  تو اون خونه نفس بکشه!

خودمم اره بهترم نه بگم خیلی ولی خب یه کم بهترم!!!ا وجود دوستایی مثل توهم که دیگه روح ادمو شاد میکنه!!

 

بانو
۰۵ اسفند ۱۱:۰۰
اره عزیز دلم من همیشه هستم 
و خوشحالم که نوشتی تو هم همیشه می مونی 
منم واقعا از تلاشت از اینکه بیکار ننشیتی تا افسرده شی واقعا انرژی میگیرم 
کار خوبی می کنی نظر نمیذاری واسشون 
شادی هر کاری که ناراحتت می کنه رو انجام نده
راستی یه نمازی هست واسه روز پنج شنبه که سوره توحیدش اول مثلا ١١ تاست بعد ٢١ میشه و ... اونمممم فووووق العاااده ست 
به این روایت از پیامبر اکرم(ص) اکتفا می‌کنیم که فرموده‌اند: هر کس این نماز را بخواند و چیزی از خدا نخواهد، رواست که خداوند بر او غضب کند.
انقدر عالیه شادی حتماااا بخوووونش 
من هر بار خوندم جواب گرفتم محشره 
اره اون خونه واسه اونم راحت نیست ولی مهم نیست
مهم پیشرفت توئه مهم اینه که دیگه فکرت درگیر اون خونه نیست و از کابوس راحت شدی 
اره بهتری من متوجه میشم عالی هم میشی کم کم 
قربوونت بررم واقعا دوست دارم شادی و واقعا برام مهمی باور کن 

پاسخ :

سلوووم ! میدونی تغییر کردن راحت نیست خیلی هم مهارت میخواد ولی میخوام سعی کنم یه کم خودمو تغییر بدم

میدونم گاهی اخلاقم خیلی تند میشه باید روخودم بیشتر کارکنم!

واسه اون دوتا دوستم دیگه نظر نمیذارم ولی میخونمشون!

اره دیگه اون خونه واقعا واسم مهم نیست!

اون نماز و هم حتما میخونم!

ممنون از اینکه همیشه همراهی عزیزم!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان