ادمایی بدبخت

سلوم

امروز بدجور کسلم

ساعت12 از مهد برگشتم خونه  ناهار و حاضرکردم تاساعت2 خونه رو مرتب کردم جارو کشیدم

الانم  نشستم  تو اتاقم

نیم ساعت پیش داشتم  جم سیریس  حریم سلطان و نگاه میکردم

اون قسمتی بود که ابراهیم پاشا خرم و مجبور کرد  عشق سابقشو بکشه,

خیلی ناراحت کننده بود....

من ازاولش از خرم متنفربودم ولی خیلی دردناک بود اون لحظه ای  با دست خودش

شیرینی  سمی رو داد  دست لئو...

واقعا الان  ابراهیم پاشا ,خرم,سلطان سلیمان

یا همه ی پادشاهایی که باعث مرگ خیلیا شدن الان تو اون دنیا دارن مجازات میشن؟

یا اونجاهم مثل اینجا با پارتی و پول همه چی درست  میشه؟

واقعا ادمایی که باعث  ناراحتی و  اشک دیگران میشن مجازات میشن؟

اونایی که  با زخم زبوناشون روح دیگران و  تیکه تیکه میکنن چی؟

این که میگن دنیا داره مکافاته راسته؟

من میگم بعضی وقتا راسته,خیلیاشو با چشمای خودم دیدم

مثلا عمه هام یه زمانی فرعون بودن تو محلمون و به همه ازار میرسوندن

الان دارن جوابشو میگیرن ولی هنوز ذاتشون تغییر نکرده.

بعضی وقتا هم راست نیس,مثلا خیلیا زندگی دیگران و نابود میکنن و تا اخر عمرشون تو شادی و خوشی زندگی میکنن.

اینکه میگن خدا هرکاری میکنه به صلاحته  به نظرمن  درست نیس,

مثلا مامان من  چه صلاحی تو کار بوده که با یه مرد که  تو جوونیش خیلی ازارش داده و هنوزم گاهی میده

ازدواج کنه؟

یا چه صلاحی تو کارش بوده که همیشه تو سختی باشه؟

چه صلاحی بوده که بااین همه سختیی که کشیده و  ازخود گذشتگی هایی که واسه پدرم کرده

بابام بازم  جوری رفتارکنه  که دلش بشکنه؟

حالا که  همه ی این سختیارو تحمل میکنه صلاحش چیه که دخترش بعده یه  سال نامزدی طلاق بگیره؟

یا چرا پسرش باید گرفتار هزار چیز که  نمی تونم بگم بشه؟

اوووف اگه بخوام ادامه بدم  100خطم بیشتر میشه

درکل به نظرمن خدابعضی ادمارو بدبخت افریده,این ادما  از اول بدبختن  و تا اخرعمرشونم بدبخت

میمونن.

فک کنم  مامان من ازاون ادماست

شایدمنم ازاون ادمام....


۴ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ra nafas
۰۷ مهر ۲۰:۲۷

باشه عزیزم فعلا تازه رفتم اره خیلی خوبه من که عاشق مهدکودکو بچم 

بازم رنگ موهامو درست گفتی

پاسخ :

       دنیای بچه ها خیلی قشنگه من که وقتی کنارشونم خیلی روحیه م عوض میشه
محمد بارانی
۰۷ مهر ۲۰:۵۹
و قلمو را برداشت خــــــــدا 

و زمین را آورد 

رنگ زیبایی ها را پاشید بر آن 

و به آن گفت: 

"خــــــــزان"
سعید
۰۷ مهر ۲۱:۰۴
سلام
کمتر از این سریال های بی سرو ته نگاه کن
سعی کن فیلم های شاد ببینی

پاسخ :

من ازاین سریال متنفرم  نمیدونم چرا بازم نگاهش کردم
صدف ..
۰۹ مهر ۲۰:۵۹
با حرفای این پستت موافق نیستم...
شدیدا به عدالت خدا ایمان دارم و اعتقاد دارم هرکس باید برای کاراش و حتی افکارش پاسخگو باشه..
در مورد حکمت خدا شاید ما ادما گاهی نتونیم درکش کنیم ولی عزیزم چرا فقط نقاط تیره ی زندگی مادرتو میبینی؟! بابات قطعا خیلی جاها به مامانت محبت کرده و تو یا نمیدونی و یا الان بهشون توجه نکردی..
صلاح مادرت بوده که مادره دختر خانومی مثل تو باشه با این همه ذوق و ظرافت..
و صلاح تو هم حتما رسیدن به بهتریناییه که خدا برات اماده کرده..
اگه هنوز خوب نشده، بدون خیلی مونده تا اخر قصه ی زندگیت..تو قطعا خوشبخت میشی..من مطمئنم:)

پاسخ :

میدونی صدف جون من واقعا تو شرایط روحی بدی هستم 

الان واقعا نمیدونم چی درسته و چی غلط

نگران اینده مم فکر میکنم  قرارنیست هیچوقت رنگ خوشبختی رو بینم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان