عکاس باشی!

سلووم

کلا برنامه خوابم عوض شده ساعت5 میخوابم تا9شب

بعداز 9شب تا6صبح بیدارم!!دوساعت میخوابم و 8 ونیمم میرم مهد!

اخه یکی نیست بگه تاصبح تو اینستا چرخیدنت چیه دختر!

والابوخدا!!!!

تومهد رابطه م با بچه ها خوبه کمیل بداخلاق و اخمو هم خیلی بهتر شده!

فردا قراره جشن بگیریم و بهشون کادو بدیم و کیک بگیریم عکاسم قراره بیاد عکسه

دسته جمعی بندازیم!اونوقت این بچه ها10سال دیگه عکساشونو میبینن و میگم هیییییی

یادش بخیر  این خاله شادیه !!!!!

میخوام مانتو مشکی بپوشم با شال صورتی!لاکامم الان پاک میکنم و صورتی میزنم

حمومم باید برم!!!خخخخ!!!!

والا من واسه این جشن بیشتر از بچه ها اسنرس دارم!!!!!!!!

۳ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
طاها میرویسی
۱۳ بهمن ۲۳:۲۷
:)
ناراحت نشو...

پاسخ :

@@

___

His Love
۱۴ بهمن ۲۲:۰۳
آخِی ... گرچه من زیاد با بچه ـها جور نیســـتمـ :دی
ولی بودن با بچه ـها خوبه ... روحیه آدمـُ عوض میکنه ...

خوش بگذره ^-^

پاسخ :

باورت نمیشه من از بچه ها متنفر بودم,اصن نمیتونستم تحملشون کنم!
ولی تو دنیای بچه ها پرازعشقه ,تومهدم که کلی بچه س نمیتونی در برابر عشقشون مقاومت کنی!
الان عااشقشونم یکیشون که یه روز نمیاد دلم واسش یه ذره میشه!!
دیانا
۱۶ بهمن ۱۶:۳۸
وای منم دارم فردا میرم شلمچه زوق مرگم

پاسخ :

سونیاهم قراره فردا بره شلمچه!!!! خووش به حالتون!!!
من همچنان نمیتونم واست نظر بذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان