شب یلدا

یلداتون مبارک!

ننه سرما میشه منم باخودت ببری تو اسمون؟

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۰۱ دی ۰۰:۳۶
شب یلدا توئم مبارک شادی جون :*

پاسخ :

ممنووون!

♥رکســــــــــانا♥
۰۱ دی ۰۰:۳۶
سلام آبجی جون.یلدای توام مبارک باشه عزیزم

پاسخ :

فدااات!

شیکسون (^_^)
۰۱ دی ۰۱:۲۵
نخیر نمیشه، ننه سرما تازه از راه رسیده تا عیدم اینجاست...بهار که اومد پیشت، ننه سرما هم میره ^_^
بانو
۰۱ دی ۰۹:۲۵
شادی جان یلدات مبارککک 
این چه حرفیه توباید حالا حالا ها زندگی کنی و خوشبختیتو ببینم من 😃
محیط خونه تونو درست دارم 
تلاشتوو دوووست دارررم
شادی لنوو خیلی خوووووووووووبه استفاده ت هم که کمه خوبه وااست 
معشوقه واست کامنت میذاشت و یادته؟ وبشو حذف کرد داداش ایناش دوباره فهمیدن با علی دوسته کتک زدنش گفت صورتم غرق خون و گوشیمو گرفتن و الان جدا شدم مجبوری 
تو وب یکی از بچه ها خوندم 
الان حتما تو مهدی و جشن داری
تجربه ی اونا مهم تره یا فعالیت و تلاش تو؟ واقعا بعضیا از نوک دماغ همه رو نگاه می کنن و روزی این حرف به خونواده شون حتما زده میشه 
حکمت خدارو تو کارات نادیده نگیر
نقشه شیطانی نککش دختررررر 😃😃😃😃😃
تولد سونیاا مبااااارکه 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

پاسخ :

سلوووم عزیزم!!!

مرسی از این همه محبتتت!

لنوو رو همه میگن خوبه توهمین چندوقت میخرم!

طفلکی معشوقه,خیلی واسش ناراحت شدم.اگه خبری ازش شد به منم خبر بده.

اون خانومه نمیدونم چرا اینقدر ازمن بدش میاد!!!!ولی بازم من همه ی تلاشمو میکنم که اخرسال همه ازم راضی باشن!

نقشه شیطانی هم بابا من کاری ندارم خودش هی میاد جلو دست و پام میگه بیا حال منو بگیر!!!!

سونیاهم دیشب 16 سالش تموم شد رفت تو17!!ابجی کوچولوم دیگه داره بزرگ میشه!!!

امیر
۰۱ دی ۲۱:۲۷

خدا بیامرز پسرعمتونو

پاسخ :

خدا همه ی اموات و بیامرزه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان