دردهجری کشیده ام که مپرس......

سلووم

الان ازمهد اومدم و هم از نظر روحی هم جسمی خیلی خسته م...

دیشب رفته بودیم خونه خاله م , این خاله م اخلاقش خیلی خاصه....

یکی از اخلاقاشم خیییییلی رک بودنشه!

در  مورد خونه باهاش حرف میزدم,گفتم نمیدونم  باید خونه رو نگه دارم یا بهش پس میدم...

حرفایی زد که هم دلم گرفت هم باعث شد بیشتر فکر کنم,

میگفت اصلا معلوم نیست تو تا اخر عمرت موقعیت ازدواج پیداکنی یانه,میگفت هرکسی نمیتونه

قبول کنه شرایطتو,گفت فکر کن اگه اینجوری شد و توکسی رو نداشتی  که حمایتت کنه حداقل یه

پشتوانه داشته باشی ....

دیشب ساعت۲خوابیدم و ساعت۵ونیم از خواب پریدم...

خواب راحت ندارم ,حالم زیاد خوش نیست....

کاش میشد از این شهر برم...

مهدم سرم خیلی شلوغه, امروز و فردا و پس فردا کلی کار دارم,قراره جشن یلدابگیریم

واسه همین امروز زیاد حال و حوصله نداشتم با بچه ها به جز درمورد کارایی که باید انجام میشد

حرف بزنم,موقعی که داشتم سفره ناهارشونو پهن میکردم   و توخودم بودم چندتا از بچه ها

اومدن بوسم کردن!!اوناهم فهمیدن حالم خوش نیست!

همه رو اوردم سرسفره چندتاشون هنوز سرکلاس بودن ,یهو دیدم یکیشونو مدیر مهد اورد سر سفره که

داشت گریه میکرد!!

پرسید چی شده حسام؟

حسامم گفت خاله شادی دیگه مارو دوست نداره امروز باهامون حرف نزد!!!

بهش گفتم نه خاله من همتونو اندازه ستاره های اسمون دوست دارم,

خندید و بوسم کرد!!سر سفره هم کنارش نشستم !

طفلکی!!!

ازمهداومدنی هم  مرتضی باز سرکوچه مهد بود!!

میمرد ۸سال پیش همینکارارو کنه!

کمیلم قراره لوزه شو عمل کنه,چندروزه نمیاد ,دلم واسش تنگ شده

راستی ,میخوام با ۸۰۰تومن پولم یه لب تاپ بخرم, نمیدونم تو این رنج قیمت لب تاپ هست

یانه, چندروز دیگه میرم شهریار و قیمتارو میپرسم.


۱۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دیانا
۲۸ آذر ۱۳:۲۸
لطفا انقد به اینا فکر نکن واقعا زندگین خیلی ارزشمند تر از ایناس که بخوای با این چیزا خرابش کنی باور کن

پاسخ :

گفتنش راحته دیانا.....
من زندگیمو نابودشده میبینم.....
نمیتونم به همین راحتی همه چیزو فراموش کنم
معصوم
۲۸ آذر ۱۴:۴۷
دوس نداری بیای

پاسخ :

عزیزم,ادرس نمیذاری که
محبوبه
۲۸ آذر ۱۹:۲۴
خالت راست میگه اون خونه برات پشتوانه است
از دستش نده

پاسخ :

اره خاله م خیلی حالمو بد کرد ولی باعث شد به این موضوع فکر کنم

بانو
۲۸ آذر ۲۳:۴۷
کامل نخوندمت شادی
اما خاله ت اشتباه میگه خیلللی جوووووونی
باکره ای
و کم سن
پر تلاش
خانواده دار
چیزی نشده
ازدواج می کنی شک نکننن

پاسخ :

 از مجرد موندن نمیترسم.....

از دوست داشته نشدن خییلی میترسم...

ghazaleh ...
۲۹ آذر ۰۱:۲۸
ان شاالله به آرامش فکری برسی 
خالتم الکی ته دلتو خالی کرده 
فک کردی خدا کاراش بی حکمته؟جوری ردیفت کنه که ندونی ازکجا بهت رسیده 
توکلت به خدا باشه هیچ انسانی همه جای زندگیش قرارنیست سختی بکشه 
میچرخه و نوبت خوشبختی تو هم میشه 
اصلا به حرف بقیه گوش نده 
خونه رو نگه دار خیلی مهمه نگه داشتنش 
سرآخر هم همیشه همیشه امیدت به خدا باشه خالص خالص بهش اعتماد کن
به خودش قسم که کارتو ردیف میکنه امتحان کن ببین 

پاسخ :

سلووم

غزاله من همیشه میگم خدابعضیارو واقعا بدبخت افریده!

بعضیا تو هیچی شانس نیاوردن,اطراف خودمونو نگاه کنیم میبینم ازاین ادما زیادن!

میترسم منم ازاون ادما باشم

شیکسون (^_^)
۲۹ آذر ۰۱:۴۲
توکل کن و البته مشورت با آدمای درست و باتجربه...حتما موفق میشی ^_^
اونیکه سر کوچه میاد کیه؟!! 😊😉😁

پاسخ :

اونیکه میاد سرکوچه مرتضی!

من وقتی 13 سالم بود و اون19 سالش بود عاااااشقش شدم!

اون اصلا ازمن خوششم نمیومد!

حماقتای زیادی واسه به دست اوردنش کردم!بعداز3سال بیخیالش شدم

بعدش اون بهم پیشنهاد دوستی داد ولی خب من دیگه دوستش نداشتم,بااین حال باهم حرف میزدیم یه مدتی

چندبارم از کلاس برمیگشتم تو شهریار هم دیگه رو دیدیم!ولی اون هییییچوقت دوستم نداشت!

منم که دیدم دیگه دوستش ندارم و فقط الکی باهاش میحرفم دیگه کلا بیخیالش شدم!

بانو
۲۹ آذر ۰۲:۳۱
واسه اینکه خاله ت گفته شاید ازدواج نکنی عصبانیم اصلا اینجور نیست
اما خونه رو داشته باش واسه اینکه توانایی مالی و استقلال بهت اعتماد به نفس میده 
٨٠٠ تومان واسه لپ تاپ خوب کمه 
Digikala.com
تو این سایت همه مدلارو ببین
دوست داشته میشی شک نکن دوست داشتنی هستی و لایق 

پاسخ :

خاله م شرایطو تو بدترین حالتش واسم توصیف کرد!!!!من عصبانی نیستم!!!

زدم توسایته لپ تاپ لنوو میتونم بگیرم!من فقط واسه وب گردی و استفاده های روزمره میخوام!

نمیدونم....

 

معصوم
۲۹ آذر ۰۷:۱۷
خب منو تو لینکات بذار که نگردی خخخخ

پاسخ :

میذارمت تو لینکام ولی تو باز ادرستو بذااااار!

پرنسسM
۲۹ آذر ۱۲:۲۵
چه تلخه...آدم بترسه از دوست داشته نشدن اما از اون بدترم هست

او حس توجه نداشتن.. بی تفاوتی...حس های تلخیه کلا..

باور نداشتن..

اینکه آدم بتونه مستقل باشه یا کار کنه خیلی خوبه..

بازم غصه نخور.درست میشه

پاسخ :

امیدوارم همه چی درست شه

امیر
۲۹ آذر ۲۱:۰۹

اول یلداتون مبارک

بعدشم این حرفا همه اعصاب خورد کنیه.

 

پاسخ :

یلدای شما هم مبارک!

چی بگم والا!اعصاب خورد کن که هست ولی..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان