دنبال کننده های مخفی!!!!!!

سلووم

اقا این دونفری که به صورت مخفی منو دنبال میکنن زود خودشونو معرفی کنن!!!

بین دنبال کننده های وبم دونفرهستن که به صورت مخفی منو دنبال میکنن!!!!!

زووووود خودتونو معرفی کنید!!!!

من دارم میمیرم از فضولی!!!


 

۱۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
آوا Sh
۲۲ آذر ۰۸:۰۹
سلام شادی جونم.
خوبی عزیزم؟صبحت بخیر.
ممنون که یه مختصری از شرح حالت دادی بهم.حالا که میدونم راحت تر میتونم بخونمت گلم...
ایشالاکه  در مورد نامزدت هرچی که صلاحه پیش بیاد.
فقط نذار با احساست بازی بشه.اگه میخوادت باید درست و محکم و حسابی و رو اصول بخواد...ارزش خودت رو بشناس...
روزت خوش گلم.

پاسخ :

دیگه نمیذارم اینجوری شخصیتمو له کنه....

امیر
۲۲ آذر ۱۵:۴۲

منم مذهبی نیستمممممممم

ولی همین امام حسین ک براش مراسم میگیرید و

مشتاق اینید ک محرم بیاد

حرف اول و اخرشون نماز بوده

 

نکنه یکی از این دونفر ک میگید منم ححخخخخ

پاسخ :

نمیدونم!!!

شمایید؟؟؟؟؟؟

آوا Sh
۲۲ آذر ۱۶:۲۷
سلام عزیزم خوبی؟
اره تعطیلات اولش خوب به نظر میاد اما بعدش آدمو خسته میکنه.

پاسخ :

سلووووم

تعطیلات وقتی خوبه که فقط بگیری بخوابی!!!

بانو
۲۲ آذر ۱۷:۱۸
شادی یکیشون منم که پیگیرتتتت هستممم عزیززززم شناختی ایا ؟؟؟ 

پاسخ :

سلووووووم!!!!
اره شناختم عزییییییزم!!!!!!!مررررسی که پیشم میای!!!
گفته بودی وبت پریده ,دیگه نساختیش؟؟؟؟
امیر
۲۲ آذر ۲۰:۵۶

سلام شوخی کردمممم

من نبودم ک دنبالتون میکردم

طلا نفروشید بابا ارزونه فعلاااااا

ماخودمون تو کار طلاییم

 

ی سری تذکرات میدم بهتون

پاسخ :

میذارم نزدیک عید میفروشم
امیر
۲۲ آذر ۲۳:۱۵

معلوم نمیشه تو عیداااااا

 

بانو
۲۳ آذر ۰۳:۴۰
نه شادی نساختم عزیززم من همیشه می خووونمت  
شادی مرگ یک بار شیون یک بار 
سخته خیلللللی سختتتته خیلللی می دونم اما ترکش کن کامل تعادل نداره رفتارش یه روز خوبه یه روز بد درسته به اموزشگاه و اینا شماره تو دادی اما عوضش کن حتماا . اگه به نظرت اذیتت نمی کنه بهنام چرا خونه رو نمیفروشی تا اخرین خاطراتش هم پاک بشه ؟ فروختنش هم دردناکه اما می تونی بذاری بانک و سود بیاد روش و باهاش حتما و حتما دانشگاه بری تلاشت عاالیه و وارد یه محیط جدید شی و هدف جدید که روحیه تو عوض می کنه . خیلی دانشگاه ها بدون کنکورن 
خوشحالم که کار می کنی و مستقلی این خیلی کمکت می کنه
شادی ؟ یادته یه بار از پستم ناراحت شدی و منظورمو بد رسوندم و بعد پستمو پاک کردم راجع به خیاطی بود ?  الان میرم کلاس فعلا قسمت دامناییم بدون چرخ کار می کنم هنوز نتونستم بخرم . تولدت هم با تاخیر ممممباررک . فضای گرم خونواده ت رو دوست دارم 
روزایی که از بابات می نوشتی می خوام بدونی که از ته دل واسشون دعا کردم حتی واسه پسر عمه ت که اخرش بیچاره ... 
چه قدر حرف داشتم و خبر نداشتم 
واسه لایک پستات هممم خووووشحاالم 😘😘 زود به زود بیا بنویس 
من بازم میاااااام عزیززززم  
شهریور و مهر خوبی رو نگذروندم و خیللی اوضاعم بد بود الان بهتررم 

پاسخ :

سلوووووم عزیزم!!!!حیف شد ای کاش دوباره درستش میکردی!
نمیدونی چقدر تو شرایط من بودن وحشتناکه....
ولی اینبار میخوام همه ی سعیمو بکنم و فراموشش کنم.
خونه رو هم فعلا نمیتونم بفروشم,دلم راضی نمیشه شایدم میترسم,راجع به خونه فعلا نمیتونم تصمیم بگیرم...
خطمم شاید یه خط ۹۱۲بخرم اونروز دیدم که تو شهریار خط کدصفر۴۶تومن بود!!!!!اتو فکرش هستم یا این ماه یا ماه اینده خط میخرم. درمورد دانشگاه هم باید بگم از خودم مطمعن نیستم نمیدونم از پسش برمیام یا نه از وارد شدن به یه
محیط جدید میترسم,میترسم برم دانشگاه و بعدش نتونم ادامه بدم. بعدشم من دیپلممو که گرفتم دیگه پیش و نخوندم ,هرجاهم بخوام برم باید پیش و بخونم.
خیاطی هم عااااااااااااالیه ,ایشالا که موفق باشی!
چرخ چی میخوای بگیری؟ اگه میخوای دست دوم بخری به سایت دیوار سر بزن سر بزن چرخ ارزون پیدا میشه
مرررررسی دوست من که همراهمی!!واقعا حس خوبیه پیدا کردن دوستای مجازی  به این خوووبی!!
راستی درستو چیکار کردی؟؟؟
ایشالا ازاین به بعد روزات پراز ارامش باشه

امیر
۲۳ آذر ۱۳:۳۶

کل وبتونو خوندممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

 

پاسخ :

ممنوووووووون
بانو
۲۳ آذر ۲۲:۳۱
سلاام فداات شم منم خووشحالم که با شماهااا اشنا شددم بهتون عادت کردم و با شما دوستای مجازی خوشحال و ناراحت میشمم 
درسم قبول شدم شادی ثبت نام کردم هنوز شروع نشده از بهمن شروع میشه 
خط بخر کار خوبی می کنی  حتمااا ان شاءالله ٠٩١٢ عاالیه منم شد می خوررم 
شادی جانن رفتم چرخ ها رو دیدم گفتن ژانومه خوبه اما قیمتاش متفاوته نمی دونم هم کدوم رو باید بخرم که هم خوب باشه هم گرون نباشه می خوام قسطی بگیرم 
دانشگاه می تونی بری کاری نداره اصلا شااادی علاوه بر کارت خوااااهش می کنم پیش رو امتحان بده و حتماااا وارد دانشگاه شووو و تا اخر ادامه بده تو می تووووووونی اسوونه نگران نباش و نترسسس 
به دست دو ها حتما نگاه می کنم کارم راه بیفته راضیمممم شادی تو از کی شروع کردی؟ کجا یاد گرفتی ؟ فنی حرفه ای رایگانه ؟ اینجا جاهای خوب کم کم ١ میلیون میگیرن واسه اموزش واسم سنگینه 
می تووونی فراموشش کنی نمی دونم خودت متوجه شدی یا نه اما داری پله پله بهتر میشی خیلللی تغییر کردی اروم پیش میری اما شادی در حال پیشرفتی.
معلم کلاس زبانم خودش واسه خودش زبان خوند و از ١٥ سالگی داره تدریس می کنه تو هم شبا که وقت کلاس نداری تو خونه کم کم شروع کن به خووندن  

پاسخ :

عزیزم تو که میخوای قسطی بخری و قسط بدی یهو یه خوبشو بخر!

من ادمیم که از تغییر میترسم,نمیدونم بتونم یانه!

راجع به کلاس خیاطی هم عزیزم کلاس خیاطی هایی که مدرک فنی حرفه ای میدن الان حدودا700تومنه که با قسط طی دوره ت میدی!حواست باشه زیاد نگیرن ازت چون قیمتا رو خودم سازمان فنی حرفه ای میده و کسی نباید بیشتر ازاون بگیره, حالا یه جابهت میگم که قیمتش پایین تره,برو نزدیکترین هلال احمری که بهتون هست  چون اونجا هم کلاس خیاطی بامدرک میذارن!

من مامانم خیاطه از بچگی تو این کار بودیم ولی خودم دقیقا از 13 سالگی یاد گرفتم ولی 18 سالم که شد رفتم یه اموزشگاه تو شهریار که مدرک بگیرم مجبور شدم یه دوره رو اونجا بگذرونم تابهم مدرک بدن,فنی حرفه ای هم رایگان نیس! یه چیزی بهت میگم انتظار نداشته باش ازهمین الان کارت عالی بشه,من خودم خییلی تمرین کردم تا کارم خوب شد,خلاصه که با چندبار اشتباه دوختن و خراب کردن پارچه نا امید نشو!

اره خیلی تغییر کردم...

فک نمیکردم بتونم این شکست و قبول کنم و ادامه بدم والان دارم میرم جلو!

معصوم
۲۴ آذر ۰۹:۱۳
برو علمی کاربردی پیش هم نداره

پاسخ :

اره ولی اونجاهم شرط معدله فک کنم!

اونوقت من چه احمقانه سال اخر دبیرستانم و با گردش رفتن با دوستام گذروندم و نمره های افتضاحی گرفتم

تو چرا ادرستو نمیذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان