والاحضرت شایان!

تو دنیای مامان یه خدا وجود داره و اونم شایانه!

تا قبل از ازدواجش شایان رو سر ما بود الان زنشم اضافه شده!

حالا خداروشکر زنش دختر بدی نیس ،ولی درکل میگم

الان ما دوتا تاج داریم رو سرمون که باید مراقب باشیم به

روحیه شون خدشه ای وارد نشه!

اقا شایان و خانمش!

مامان هرررکاری فکرشو بکنید برای شایان میکنه،هرررکاری!

اگه شایان هوس جیگر یکی از ماهارو بکنه مامان جیگر مارو

واسش درمیاره میپزه!

اینو گفتم که بدونید جای شایان کجاس تو زندگی ما

امروزم از ساعت ۹ صبح تا همین نیم ساعت پیش خانم اقا شایان

رو برده بود ارایشگاه که موهاشو رنگ کنه،شایانم خونه ما خواب بود

بعداز این همه ساعت که اومدن خونه ،مامان اومد شایان رو بیدار کنه

جلو مریم چنان داد و هواری سرش راه انداخت که فقط تاسف 

خوردم براش!

بله دوستان این ادم متوقع و بیشعور رو مامان پرورش داده!

۲ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
Can Yaman
۲۰ خرداد ۱۵:۵۳

والدین ِ سمی.

من کاملا درکت میکنم.

تو خونواده ی منم همین طوره...

پولشو از من میگیرن و جونشون واسه خواهرای دیگه م میره.

انگار من اصلا وجود ندارم.

شادی، خدای ما هم بزرگه.

یه روزم نوبت ما میشه

پاسخ :

روزنه
۲۳ خرداد ۰۱:۱۹

هیچ والدینی سمی نیستند، انقد پخمه نباشید، کسانی که شما دارید و بقیه ندارن حسرتش رو میخورن بعد بهشون میگین سمی؟ با این اعتقاداتی که دارید هیچ وقت نوبت شما نمیشه مگه اینکه روزی بچه هاتون بهتون بگن سمی

اونوقت نوبت شما می شه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان