زندگی خیییییلی قشنگه!حال ماهم همه خوبه!

 ۲۶۰۰ ریختن برامون 

گفتن این سنواتتون 

حالا حالاها هم منتظر حقوق نباشید

۲میلیون و ۵۰۰تومن قسط دارم

۸۰۰ تومن پول روکش دندونم مونده

هی هم زنگ میزنن خانم روکش دندونت حاضر شده بیا 

نمیرم چون حقوقمو ندادن،

۳تومن به سونیا بدهکارم که شدیدا لازم داره

بهش گفته بودم تا روز حقوقم  صبر کن 

وحالا گفتن منتظرحقوق نباشیو.

اییینقدر اعصابم خورده که  قلبم داره از جا کنده میشه

اینا نمیفهمن ما دوروز حقوقمون دیر میشه زندگیمون میره 

رو هوا....

ماه پیش به درخواست خودم به جای ۱۰ شیفت ۱۶ شیفت

وایسادم!

۱۶ تا ۲۴ ساعت! 

این ماه هم میخواستن همون ۱۰ شیفت و بهم بدن 

باز به اصرار خودم ۱۶ شیفت بهم دادن

۴۸ ساعت کار و ۴۸ خونه

یکی از همکارام۲۴ ساعت از اون ۴۸ ساعتی که خونه س 

رو میره نگهداری سالمند تو خونه 

همیشه بهش میگفتم خانم قدسی من نمیدونم تو چه جوری

میتونی،خسته نمیشی؟

حالا امروز بهش زنگ زدم گفتم کسیو میشناسی 

به منم معرفی کن که منم ۲۴ ساعت از ۴۸ ساعتی که 

خونه م رو برم ....

 

 

 

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
آبان ...
۰۹ خرداد ۲۱:۲۲

زندگی کلا مزخرفه ....

پاسخ :

خیییلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان