روزمرگی

اقا سلام 

خوبید؟

من خوبم

یعنی خیلی بهترم 

گلو درد و بدن دردم خوب شده 

ولی سرفه هام خوب نشده

یه کمم احساس نفس تنگی دارم

یهو اینقدر سرفه میکنم که میخوام خفه شم

ولی باز خداروشکر بهترم

همه چی مث قبل داره پیش میره

گفته بودم این ماه شیفتام زیاد شده

فک کنم ماه دیگه هم همینطور باشه

با رضایی جنازه همچنان مشکل دارم ولی خب فعلا

نتونسته چیزی پیدا کنه و برام گزارش بنویسه و

همینم باعث شده بیشتر بهم گیر بده

کار دندونام خیلیش انجام شده

و پولی که برای دندونام گذاشته بودم هم تموم شده

فک کنم یه ۴ تومن دیگه ای خرج داشته باشه

که من فعلا ندارم

ولی نگفتم وسط این بی پولی گوشیمو عوض کردم😶

من ۵ سال پیش بعداز چندماه کار کردن یه گوشی

خریدم ،هنوزم مث روز اولش کار می‌کرد 

آخه من خیلی مواظبش بودم 

ولی خب قدیمی شده بود دیگه

شایان اومده بود خونمون گفت آبجی یه

گوشی واسم اومده طرف دوسه ماه بیشتر

دستش نبوده زیر قیمت میفروشه 

میخوای تو بگیریش؟

نمیدونم گفته بودم یانه که شایان مغازه 

تعمیرات موبایل داره

گفتم گوشی خودمو میتونی بفروشی؟

گفت آره برو کارتنشو بیار بده ببرم

هممون لحظه گوشی جدیده رو گرفتم و پولشو 

دادم،چند روز بعدم شایان گوشیمو با 

قیمت خوب فروخت 

من کلا رو گوشی جدیده یه تومن پول گذاشتم

خلاصه که اقا بعداز ۵ سال گوشیمو عوض کردم.

دیگه همین ، اتفاق جدیدی هم نیوفتاده

جز اینکه چند باری با آقای ف حرف زدم 

حالش خوبه خداروشکر!

 

۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
زری ...
۲۴ ارديبهشت ۱۱:۵۷

مبارک گوشی جدید ؛)))

پاسخ :

مررسی🌹🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان