من هنوز زنده ام!

سلام 

۱۲ روزی میشه که نبودم

بدجور مریضم ،

روز اول یه راست از سرکار رفتم

 دکتر,کلی دارو داد

تست کرونا هم دیگه نمیگیرن 

تا ببینیم کروناس یا نه

دکتر گفت احتمالا کروناس

الان ۱۰ روزی هست 

ولی هنوز خوب نشدم  سرفه های شدید

و تنگی نفس و بدن درد دارم

سرکارم نگفتم 

همونجوری دارم میرم سرکار 

روزایی که شیفتم خیلی سخت میگذره

دراز میکشم رو تختم و از بدن درد دلم 

میخواد فقط ناله کنم...

راستی یه خبر تکراری هم بدم!

دوباره با مامان دعوام شد!

طبق معمول هم سر شایان!

همین الان از یه جنگ سخت بیرون اومدم،

بعداز هر دعوا و اعصاب خوردی یاد 

دیالوگ آخر پاپیون میوفتم 

که وقتی از جزیره نجات پیدا کرد گفت

من هنوز زنده ام!

۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان