آندیا

اقا سلام علیکوم

خوبید؟

من امروز خوبم

چندوقت پیش عمه م به مامانم گفته بود که چندساله که

حامی دوتا پسر بچه شده

مامانمم شماره اون مرکز و گرفته بود که با بابام حامی بشن

دیروز مامان گفت زنگ بزن ببین جه جوریه

زنگ زدم بچه ها ،بچه هایی هستن که تحت پوشش کمیته امدادن

بی سرپرست و بد سرپرست

اینکه مامانینا چیکار‌کردن بماند ،

منم تصمیم گرفتم حامی یه بچه بشم

به مددکار گفتم پیشنهاد خودت چیه؟

گفت من بهت میگم بهتره  بچه ی بد سرپرست انتخاب کنی

چون بچه های بی سرپرست معمولا زود حامی میگیرن

ولی بچه های بد سرپرست خیلی سخت حامی پیدا میکنن

گفتم باشه یکیو بهم معرفی کن 

گفت یه مورد داریم که مادرش از پدرش جدا شده

مادرش سرطان سینه داره و سرطان پیشرفت کرده 

گفت خیلی نیازمندن 

گفتم همین بچه رو میخوام 

امروز کاراش انجام شد

عکس بچه رو برام فرستادن اسمش اندیاس و متولد ۵ اردیبهشت

سال ۹۲

فردا تولدشه☹

از وقتی عکسشو دیدم یه حسی خوبی گرفتم که نگو

من اینجا به خودم قول میدم تا روزی که زنده م و این بچه نیاز

داشته باشه ازش حمایت میکنم

شاید اندیا باعث شه که امید منم به زندگی بیشتر شه......

۲ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
سینا
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۱۳

سلام

کار خوبی کردی خدا خیرت بده

منم چندبار خواستم کسی رو به فرزندی قبول کنم ولی واسه مردهای مجرد نمیشه!

ولی واسه خانمهای مجرد راحتره!

خلاصه بی خیال شدم، وگرنه بچه هارو خیلی دوست دارم

خصوصا دختر بچه هارو

اونا هم زود بهم عادت میکنن چون صورت مهربونی دارم

قبلاها تموم دختر بچه های کوچه بهم سلام می کردن و بزرگترها حسودی می کردن

چون من محل دختر بزرگها نمیذاشتم

یه دختره بود، پریناز

سال ۷۶ وقتی کوچیک بود خیلی هواشو داشتم

الان بزرگ شده

و لیسانس کامپیوتر داره

مادرش می گفت پریناز سینا رو یادت میاد؟ همیشه برات خوردنی می خرید و کولت می کرد!

دختر دایی مادرش حسودی می کرد و به مادرم گفته بود سینا واسه پریناز خیلی چیزا میخره ولی با من حرف هم نمیزنه ههه

خلاصه خدا خیرت بده

انشاءالله بری بهشت

راستی بین همه اینایی که بهت پیام میدن فکر کنم فقط من آقام، بقیه خانم هستن

پس باید بگی آقا و خانمها سلام خخخ

پاسخ :

نه تو تنها اقا نیستی😁
یزید چرا  بین بچه ها فرق میذاشتی؟
گناه داشتن خو
سحر
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۰۳

چقد تو خوبی دخترجون

 

پاسخ :

نیستم ولی سعی میکنم که باشم🤗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان