شوگر ددی!

امروز رفتم دندونپزشکی تا بلاخره کارای اصلی دندونام  رو

شروع کنم

عصب کشی و روکش دوتا دندون شد ۳میلیون و نهصد و سی تومن

از امروز تو سر تا سر شهریار 

اگهی پخش میکنم (به یک شوگر ددی فوری نیازمندیم)😑😑😑😑😑😑😑

 

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۲۲ فروردين ۱۶:۱۲

بخدا همین که گفتی تو فکر اجاره خونه و اینا هستی ها کلی دلم خوشال شد!
منتظر بودم بگی احترام مادر پدر واجبه ، چارتام حرف بهم بزنی ! خدا رو شکر خودت بفکری . الان نشد یه سال دیگه ولی تلاش ات رو بکن . آخه تا کی سوء استفاده ؟! 
ببین تو هییییچ رابطه ای ها مادر پدر ، دوست ، همسر، عشق و غریزه تنها جواب نمیده . به فرض که اصلا کل خانوادت عاشق توأن وقتی آسیب روحی روانی میزنن بهت تنهات میذارن سوأ استفاده مالی هم بعضا میکنن چه فایده ؟!

ایشااااالا که بهترینا سر راهت قرار بگیره، شغل بهتر پول بیشتر ، موفقیت های زیادتر و از اون خونه در بیای. نمیگم دعا و اینا اثری داره ها ! این عملی که مادر برا بچه اش دعا بنویسه رو تو زندگیم نه دیده بودم نه شنیده بودم ! یعنی چی آخه ؟! حیف تو !

فکر پایان زندگی و اینا هم نباش همیشه راهی هست ...

پاسخ :

❤❤
من به فکر رفتنم 
 تو وبلاگم نمیگم چون الان کاری نمیتونم بکنم
ولی دارم تلاشمو میکنم که شرایطم رو درست کنم و برم 
سینا
۲۲ فروردين ۱۷:۱۲

روکش دندان یا کامپوزیت؟

روکش یعنی از این دندونا که قالب داره میذارن روی دندون!

از اونا برات سفارش داد انقد شد؟!

خوبه دیگه الان دنبال شوگر ددی می گردی بعدها که پولدار شدی و پولت از پارو بالا رفت خودت شوگر مامی میشی

دست پسر بچه های یتیم و بی کس رو می گیری خخخ

پاسخ :

اره روکش دندون
این دندونای من در حد کشیدن خراب بودن 
گفت باید روکش بشه
این هزینه ی پرکردن و عصب کشی و روکش دوتا دندون بود
تار و پود √
۲۲ فروردين ۱۷:۲۹

روکش؟

پاسخ :

اره روکش
این دندونای من در حد کشیدن خراب بودن
RaCi naL
۲۶ فروردين ۱۴:۵۱

رمز ندارم من :(

پاسخ :

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان