موتورسواری

به یک دوست پسر مهربون که موتور داشته باشه جهت

یاد گرفتن موتور سواری نیازمندیم

کاش شرایطش بود اینو تو کل شهریار اگهی میکردم

۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
زری ...
۲۴ اسفند ۲۱:۳۵

وای 

اگه اینو اگهی کنین :))))))

چه شوددد

پاسخ :

😁
سینا
۲۵ اسفند ۰۰:۰۶

میخوای خودت موتورسواری یاد بگیری یا اون یادت بده چطوری سوار موتور بشی؟

توی تهران که موتورسوارها خیلی حرفه ای هستن

آدم اگه بلد نباشه موتور سواری کنه حتما یه بلایی چیزی سرش میاد!

الان هم آگهی کردی دیگه!

تگ هم براش بزن تا زودتر کسی پیدا بشه پوتور سواری یادت بده

سالها قبل که موتور سواری بلد نبودم با یکی از دوستام از جلوی یه موتور فروشی رد شدیم

یه موتور از این پرشی ها بود که می گفت یک و سیصد!

خیلی ازش خوشم اومد! به دوستم گفتم ابراهیم تو موتور سواری بلدی؟!

گفت نه چطور مگه؟! گفتم آخ حیف شد، اگه بلد بودی الان اینو می خریدم باهاش میرفتیم موتور سواری!

سالها بعد قیمت موتور سر به فلک کشید ولی کاش اونو خریده بودم!

برادر کوچیکم همیشه موتور داشت ولی من هرگز نخواستم ازش موتورسواری یاد بگیرم!

یه زمانی ماشین هم خریدم ولی واسه چند سالی که از ایران رفتم اونم فروختم!

پاسخ :

باید یکی یادم بده دیگه 
بابام و داداشم یاد نمیدن چون میترسن یاد بگسرم و موتور بخرم
اگهی کردن اینجا به درد نمیخوره من باید تو سطح شهریار اگهیش کنم 
بعدم تو به قسمت دوست پسر مهربونش توجه نکردی
ادم قبلی زندگیم ماشین داشت ولی بیشتر با موتورش میرفتیم بیرون
اونقدر یزید بود که هیچوقت ازش نخواستم بهم یاد بده 
معلم باید مهربون باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان