چشا و گوشا!😐

تو این ۵ سالی که تو این مرکز کار میکنم

همیشه شیفت اخر ماه از همکارا خداحافظی میکنم و کمدمم

خالی میکنم و میرم

چون تو مرکز ما اخراجا همیشه یهوییه و بعداز اخراجم دیگه

اجازه نمیدن وارد مرکز شی و کمدتو خالی کنی 

خودشون کمدتو خالی میکنن هر چی صلاح بدونن بهت میدن هرچی هم ندونن

میندازن دور

اینو بار ها دیدم

طبق عادت هر ماه امروز داشتم باهمکارم خداحافظی میکردم و میگفتم 

اگه همو ندیدم حلال کن!مسوولمون شنید و گفت واسه چی حلالیت 

میگیری؟گفت اخرماهه دیگه

گفت بروووو بابا کی تورو اخراج میکنه اخه؟

همکارم میگه چشه مگه؟

مسوول میگه چش نیس گوشِ

ما این ماه فقط چشارو اخراج کردیم😶

۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
تار و پود √
۲۹ دی ۱۱:۵۶

مگه قرارداد ندارن کارکنان؟؟

پاسخ :

قراردادامون سه ماه س 
ولی اصلا ربط نداره هرموقع دوست دارن اخراج میکنن

سحر
۲۹ دی ۱۳:۳۸

اوووو چه شرایط وحشتناکی😑😑 چقد استرس زا😬 واقعا امیدوارم ورودی بیمارستانو قبول شی از اینجا راحت شی

پاسخ :

اره واقعا استرس زاست
منم تنها امیدم به همون ازمونه
زری ...
۲۹ دی ۱۸:۳۹

یعنی هرماه هی نقل مکان میکنین یه شعبه دیگه از همون مرکز؟

پاسخ :

هرماه نه،هروقت که خودشون بخوان  مثلا هست همکاری که هر دوماه جابه جا کردنش
یا هست همکاری که ۵ ساله تو یه بخشه
معمولا برای اذیت کردن ماها جا به جامون میکنن،سوپروایزر ماهاو جابه جا میکنه
علت این اذیت کردنم چی میتونه باشه؟مثلا میگن فلان روز باید اضافه کار وایسی
تو میگی نه اونروز نمیتونم مثلا وقت دکتر دارم،یا اینکه کلا خود به خود ازت 
خوششون نیاد و خیلی چیزای دیگه
من از اول که اومدم تو این مرکز ۱ سال تو یه بخش بودم یه سال و نیم تو یه بخش دیگه
۹ ماه تو یه بخش دیگه
و الانم یک سال و چند ماهه که تو این بخشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان