تعهد...

بادوستم حرف میزدم 

میگفت همش تقصیر توعه که همه چی خراب میشه 

میگفت تقصیر توعه که ادمای سمی میان تو زندگیت

میگم مگه من چیکار میکنم که میگی همه چی تقصیر منه؟

میگه وقتی با یکی وارد رابطه میشی همون اول میگی ازدواجی نیستی

و قصد ازدواج نداری

میگم خب ندارم 

میگه نداشته باش ولی نگو

وقتی میگی ادمای درست و حسابی رو فراری میدی و ادمای سمی رو 

کنارت نگه میداری 

میگم الکی بگم من قصدم ازدواجه

میگه اره ، الکی بگی میمیری؟ برو تو  رابطه ای که طرف مقابل 

قصدش ازدواج باشه اینجوری تو رابطه دوستی هم تعهد داره

میگم نمیدونم شاید تو راست میگی...

میگه ببند دهنتو نگو شاید مطمعن باش که من درست میگم

 

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
زری ...
۲۷ دی ۲۲:۴۹

خب شما بدون قصد ازدواج همین جوری عشقی طرفم بدون قصد ازدواج همین جوری میاد

و میشود سم :'

پاسخ :

Can Yaman
۲۸ دی ۰۶:۳۷

عزیزم دوستت درست میگه.

از همچین طرز تفکری داشته باشی آدمای بی تعهد رو جذب خودت میکنی.

من تو هر سه رابطه ی احساسیم آدمای بی تعهد رو جذب کردم و جدا شدم در نهایت.

 

پاسخ :

من فکر میکردم ادم بهتره راستشو بگه
برای همین همیشه از اول روراست میگفتم که قصد ازدواج ندارم
ولی درسته منم فقط ادمایی رو جذب کردم که هیچ تعهدی نداشتن
تار و پود √
۲۸ دی ۰۸:۲۱

اول دوست خوب پیدا کنید بعد حرفشو گوش کنید :)

پاسخ :

مشکل شد دوتا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان