Cng😬

ازمونم روز شیفتم بود برای رفتن به ازمون

زنگ زدم سرکار و گفتم مریضم

کلللللی خوشحال بودم که من حتما قبول میشم 

نمیدونستم تعداد اینقدر زیاده و انتخابیا اینقدر کم....

این امتحان تنها راه نجات من  از این کار بود....

اینقدر اون چند روز قبل از امتحان رویا پرداری کرده بودم 

که حد نداشت...

از بعداز امتحان دوباره وارد دنیای واقعی شدم...

دیروز رفته بودم دندونپزشکی برگشتنی رفتم به ماشین گاز بزنم

یکی از ترسای بزرگ من گاز زدن به ماشینه 

اینقدر که تو اینستاگرام کلیپای ترکیدن ماشینا حین گاز زدن

دیدم ،حین گاز زدن واقعا اشهد میخونم چون نمیدونم 

دودقیقه بعد چی میشه

همیشه وقت گاز زدن دعا میکنم که خداااایا ماشین نترکه نمیرم

دیروزم همینطور داشتم دعا میکردم که ماشین نترکه که یهو با خودم 

گفتم خب زنده بمونی که چی؟

کار درست و حسابی داری؟پول داری؟کسی دوستت داره؟ کسیو دوست داری؟

بعدش دیدم نه واقعا ترکیدن ماشین بیشتر به نفعمه تا به ضرر

گفتم خدایا دیگه هرجور خودت مایلی خواستی بترکونی بترکون!

دریافت

 

۹ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
samaneh rsl
۲۴ دی ۱۹:۴۲

آرزو میکنم تو یکی از اون 30 نفر باشی و بیای برامون با شادی بنویسی ک بلاخره شد :)

 

ببین توی دنیای الان کمتر کسی اونقدر انگیزه برای زنده موندن داره !

ولی خواهش میکنم هیچ وقت از مرگ استقبال نکن

پاسخ :

مرسی از دعات عزیزم❤
چشم💋❤
سینا
۲۵ دی ۰۵:۳۷

قبول میشی انشاءالله

موقع بنزین زدن و گاز زدن ماشینت رو خاموش کن و اگه سرنشین هم داشتی بگو از ماشین خارج بشن، اگه درست و اصولی گاز بزنی و اصول ایمنی رو رعایت اتفاقی نمی افته

انشاءالله دنیا فقط مکانی باشه برای رسیدن به تموم آرزوهات

و هرگز آرزویی به نام محال نداشته باشی

در پناه خدای بزرگ باشی

پاسخ :

مرسی از دعات🌹🌹🌹
نه اینجا کسی پیاده نمیشه یکی هم پیاده میشه یه جوری بهش 
میخندن که ادم خجالت میکشه 
واسه همین من روم نمیشه پیاده شم
ناشناس
۲۵ دی ۰۶:۴۳

اگه دیگه خیلی میترسی

ماشینو. همونجا بزار مسول جایگاه باید گاز بزنه دیگه

الکی با موبایل صحبت کنو از گاز فاصله بگیرد

پاسخ :

خودشون میزنن ولی از ماشین پیاده نمیشم 
یعنی اینجا کسی پیاده نمیشه منم روم نمیشه پیاده شم
mo zeb
۲۵ دی ۱۰:۲۳

تهش قشنگ بود :) خدابا هر جور صلاح میدونی

پاسخ :

🙃🌹
Can Yaman
۲۵ دی ۱۷:۵۹

عزیزم چرا خیاطی رو ادامه نمیدی؟

می تونی تو مزون های خیلی شیک و باکلاس کار کنی و کلی پول دستت بیاد.

تو که مهارتش رو داری.

 

پاسخ :

شهریار دستمزدا خیلی پایینه
ویکی دیگه از چیزای بد اینه که
یه روز دوتومن در میاری یه روز  ۵۰ تومن
نمیتونی برنامه ریزی کنی واسه هیچی
الان مامان یکی از شناخته شده ترین خیاطای محل ماست که از تهرانم 
مشتری داره 
ولی وضعش همینه 
زری ...
۲۵ دی ۲۲:۲۴

موقع گاز زدن پیاده نمیشین ؟!

 

ان شالله قبولین... نبودینم حرص نخورین بهترش گیر میاد :")

پاسخ :

نه پیاده نمیشم!😬
مرسی🌸سپردم به خدا دیگه
سحر
۲۶ دی ۱۰:۴۲

این چه حرفیه دخترجون😐

پاسخ :

زری ...
۲۶ دی ۱۷:۲۰

چه عجیب

اینجا کللل سر نشینان و پیاده میکنن

میگن در صندوق عقب حتما باز باشه

وگرنه گاز نمیزنن ...

 

پاسخ :

اینجادر صندوقم باز نمیکنن😐😐
سینا
۲۷ دی ۱۱:۳۷

خجالت نداره!

با خیال راحت از ماشین پیاده شو

این کلیک هم ببین که طرف گفته موقع سوخت گیری از خودرو پیاده بشین

لینک

پاسخ :

میدونم که باید پیاده شد از ماشین 
ولی به خاطر خجالت پیاده نمیشدم
از این به بعد پیاده میشم 
حالا یهو ماشین میترکه نمیمیرم 
ناقص میشم 
اینجوری بدتر میشه وضعم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان