۳۰ نفر

امتحانمو دادم خوب بود

ولی قراره از ۳۰۰ نفری که امتحان دادیم

فقط ۳۰ نفر انتخاب کنن

۲۰ تا خانم و ۱۰ تا اقا!

یعنی من جزو اون ۳۰ نفر میشم؟

فکر نکنم...

۲ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
زری ...
۲۳ دی ۰۲:۱۶

ان شالله =)))

پاسخ :

سحر
۲۳ دی ۱۱:۳۰

چقد تعداد شرکت کننده ها زیاده🙄راه حل مقابله با استرس من اینجور وقتا اینه که خودمو صد در صد قبول نشده حساب میکنم

اینجوری وقتی نتیجه بیاد اگه قبول نشم غمش کنار اومدنی تره و قبولم شم خوشحالیش عمیقتر

انشالا‌ که موفق باشی💪🏻 

پاسخ :

اره تعدادشون خیلی زیاد بود 
وقتی گفت فقط ۳۰ نفر میخواییم همه حالشون گرفته شد 
قبل از امتحانم خیلی استرس داشتم 
چون میگفتم باااید قبول شی اگه قبول شی از این کارت که ازش متنفری
استعفا میدی 
راحت میشی ....
مرسی ازت عزیزم من سعیمو کردم دیگه بعدش با خداست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان