عشق چیز عجیبیه جدا!

عشق!

چند وقته باخودم فکر میکنم عشق چیه؟

انتظارم از عشق چیه؟؟

اصن من تاحالا عاشق شدم؟

وقتی ۱۳ سالم بود از یه پسره خیییییلی خوشم میومد

اسمشو میشد عشق گذاشت؟

نمیدونم عشق بود یانه ولی شب و روز با فکرش میخوابیدم و

بیدار میشم...

ولی خب بچه بودم 

خیلی چیزارو نمیدونستم....

نمیدونم عشق بود یانه ولی هرچی بود تو همون عالم نوجونی

خیلی قوی بود

بعداز اونم تورابطه های دیگه ای رفتم ولی هییییییییچکدوم رو دوست

نداشتم 

نامزدم که کردم دوسش نداشتم که هیچ ازش بدمم میومد

۱۳ سال گذشت تا رسید به پارسال

هرچی فکر میکنم به این نتیجه میرسم اره 

من پارسال عاشق بودم...

اینکه حتی نگاه میکردمش دلم اب میشد 

وقتی بیرون میرفتم باهاش دلم واسش میرفت

در هر حالتی دوسش داشتم

فک نمیکنم تو رابطه ای به اون اندازه حالم خوب بود 

ولی خب اون رابطه هم شکست خورد....

الان حسی نیس ولی خب اون زمان خیلی شدید بود 

ازاون زمان به بعد به این فکر میکنم که اگه دوباره عاشق شدنم

۱۳ سال طول بکشه چی؟

نکنه تا ۱۳ سال دیگه عاشق هیچکی نشم؟

اینوخودم  براش بافتم ولی

هیچوقت نشد که بهش بدم

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
سینا
۲۱ دی ۰۰:۱۲

عشق زیباترین نعمت خداست

انشاءالله بازم عاشق میشی و اینبار عشقت ابدی میشه

خوبه با کسی که دوستش داری بری بیرون

خوبه دوست داشتن

خدا انسانهارو برای دوست داشتن، دوست داشته شدن، عشق، خوشبختی و آزادی خلق کرده

انشاءالله همه ی اینا و بیشتر نصیبت بشه

در پناه خدای بزرگ باشی

 

پاسخ :

🌸🌸🌸🌸🙏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان