برام دعا کنید..

میدونم اینقدر از دندون پزشکی حرف زدم که همه خسته شدید

ولییییییی امروز داستان فرق داره!

یعنی دندون پزشکی رفتم ولی فررررق داره!

من دندون خراب زیاد دارم یعنی جز هزینه ی ارتودنسی 

۱۱ تومن هزینه ی درست کردن دندونامه، بعد چند وقت پیش یکی از

همکارام بهم گفت یه درمانگاه تو شهریار هست به اسم درمانگاه درخشان

واسه بیمه تامین اجتماعیه و دندونایی که سطحی خرابن رو پر میکنه ولی 

دندونایی که نیاز به عصب کشی دارن رو انجام نمیدن

و خرابارم میکشن و با بیمه رایگانه،

اقا من به سختی وقت گرفتم و امروز صبح رفتم

راستش انتظار نداشتم اینقدر سریع صدام کنن خیلی شلوغ بود

ولی خیلی زود صدام زدن و رفتم داخل تا نشستم رو صندلی و دندونپزشک

نشست که کارو شروع کنه گوشیم زنگ خورد شماره رو یه نگاه کردم

دیدم شماره ثابته ،ولی رد زدم چون دندونپزشک میخواست کارشو شروع کنه

اقاااااا بدون بی حسی زدن دندونمو پر کرد😐😐😐😐

چون با بیمه س و رایگانه واسه پر کردن بی حسی نمیزنن😐😐

حین پر کردن از درد داشتم میمردما ولی خب تحمل کردم و در عرض ۱۰ دقیقه

دندونمو پر کرد!

تا از اتاق دکتر در اومدم گوشی رو نگاه کردم دیدم شماره ثابته و واسه شهریاره

اقا من یه حسی بهم گفت این شماره مهمه باید زنگ بزنم بهش

زنگ زدم چند بار اشغال بود و بعدش که جواب داد اسممو گفتم و گفتم که 

باهام تماس گرفتید ،گفت از بیمارستان امام سجاد تماس میگیرم چهارشنبه 

ساعت ۹ بیا برای ازمون و مصاحبه برای بیمارستان ملارد!

😁😁😁😁

خیییییلی خوشحالم که زنگ زدن 

خدا کنه قبول بشم!

از خوشحالی مسیر درمانگاه درخشان تا سر خیابون ولیعصر رو  که خیییییلی مسیر

طولانی هست و حتما باید با ماشین بری رو پیاده اومدم 

اصلا هم خسته نشدم

تو یک سال و نیم گذشته پیش نیومده بود که اینقدر خوشحال باشم

خلاصه که اقا واسم دعا کنید من نمیدونم چه ازمونیه و چه جوریه وچه سوالاییه

فقط واسم دعا کنید که قبول شم 🙂

راستی با اینکه واسه دندونم بی حسی نزدن ولی میخوام بازم وقت بگیرم

چون ۳ تا دندون دیگه هم دارم که خرابیشون سطحیه و نیاز به عصب کشی نداره

بقیه رو میرم جای دیگه! کم پولی هم نمیشه همین امروز ۶۰۰ تومن جلو افتادم!

 

۴ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
زری ...
۱۹ دی ۱۳:۰۲

یا خدا

بی حسی نزددد 0__0

بابا دولتی عم باشه میزنن...ووش

پاسخ :

والا نززد😐😐😐😐

سحر
۱۹ دی ۱۶:۴۶

سلام عزیزم

امیدوارم که خوب و راحت قبول شی و خود کار و محیط و همکاراتم جوری باشه که دوس داشته باشی، کیف میکنم انقد دختر قوی و زرنگی هستی بدون پارتی و کمک و بدون هیچ پشتیبان و تکیه گاهی ناامید نمیشی و محکم کار خودتو پیش میبری، موفق ترین باشی

برای دندونپزشکی هم خودت حداقل قبلش اسپری لیدوکایین بزن کمتر اذیت شی

پاسخ :

مرسی از انرژی مثبتت عزیزم!
اصن به اسپری لیدوکایین فک نکرده بودم سری بعد حتما میزنم
سیمآ
۱۹ دی ۲۳:۴۲

سلام.

من تجربه ی پُر کردن و جرم گیری تو درمانگاه تامین اجتماعی رو دارم.

هزار نفر تو صف نشستن.

اگه بخوان بی حسی بزنن که تا ظهر چند نفرو بیش تر نمی تونن راه بندازن.

من چهار پنج تا دندون پُر کردم و دو سه بارم جرم گیری کردم.

پُر کردنشون که با مواد ِ سیاهه و زمانشم خیلللللی کوتاهه.

نهایتاً تا دو سال دومم بیاره.

تو مطب با هزینه ی یک تومن نیم ساعت طول میکشه اونم مواد سفید میذارن.

منم واسه ارتودنسی دندونامو پُر و عصب کشی و جرم گیری کردم.

ماه های اولش سیم ها رو مخن خیلی.

هر ماه که واسه چکاپ میری و سیم هارو عوض میکنن تا دو روز درد داری.

سیم ها هم دهن رو زخم میکنن گاهاً.

فک ِ پایین که مصیبته.

باز صد رحمت به فک ِ بالا.

ولی به مرور عادت میکنی.

فقط واسه مسواک زدن و نخ دندون کشیدن باید تایم بذاری هر بار.

شهریور ماه تموم میشه واسه من.از الان دارم روز شماری می‌کنم 

پاسخ :

سلام عزیزم
اره زمان پر کردنشون خیییلی کوتاه بود ولی با مواد سفید پرکرد
امروزم رفتم یکی دیگه رو پرکردم اونم با مواد سفید بود
مرسی بابت اطلاعاتی که دادی عزیزم
سینا
۲۰ دی ۰۱:۰۱

با سلام

انشاءالله که به تموم آرزوت میرسی

منم هیچ وقت بی حسی نمیزنم

میرم پیش یکی از دوستام که دکتره

خودش میگه بذار برات بی حسی بزنم؟

میگم لازم نیست

چون درد نداره و اگه هم داشته باشه لحظه ایه و واسه اون لحظه ست که داره دندون رو تراش میده!

همیشه دعا می کنم کسی دندوناش خراب نشه

همیشه دعا می کنم کسی مجبور به کشیدن دندون نشه

خدا باعث و بانی بدبختی مردم رو لعنت کنه

هزینه دندونپزشکی خیلی زیاد شده و خیلی ها حتی پول درست کردنشون رو ندارن!

اگه بازم بی حسی نزد نگران نباش، فقط یه این فکر کن که درد اینطوری لحظه ای میاد و میره. به این فکر کن که وقتی از مطب میری بیرون دندونت درست شده و درد نداری

امیدوارم که زودتر دندونات رو درست کنی

بعد درست کردن دندونات باهاشون چیز سخت و سفت نخور

مثلا بادوم! و یا فندق!

انشاءالله اون شغلی هم که دوست داری قبول میشی

در پناه خدای بزرگ باشی

پاسخ :

مرسی!🌸
سر همون هزینه ای که گفتی اگه خیلی درد هم داشته باشه من باز تحمل میکنم
امروزم رفتم یکی دیگه رو درست کردم،
یکی از بزرگترین ارزوهام از نوجوونی داشتن دندونای صاف و سالم بود
درستشون که کنم حتما قدرشون رو میدونم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان