شوگر ددی

دو سه روز پیش رفتم دندونپزشکیی که میخوام کارامو توش

انجام بدم و هزبنه ی نهایی درست کردن دندونام وارتودنسی مخصوص جراحی رو

پرسیدم ،اومدم خونه برنامه ریزی کردم و تصمیم گرفتم برای درست کردن

دندونام دستبندمو بفروشم برای ارتودنسیم پول اولشو بدم و باقی رو اقساط بدم

بعد هی فکر کردم ببینم راهی هست که دستبنده رو نفروشم دیدم نچ

راهی نیس!

به جزززززز یه راه!

گفتم مامان فایده نداره من باید یه شوگر ددی پیدا کنم

گفت شوگر ددی چیه؟

گفتم شخصی که در ازای خدمات جنسی که بهش ارائه 

میدی خدمات مالی بهت ارائه میده!!😶😶😶

گفت پددددددددددسگ دهنتو ببند😬😬😬

خاااااک برسرت

کارد میزدی خونش در نمیومد

منم میخندیدم بدتر حرص میخورد😂

الان دو روزه تا میخوام حرصشو در بیارم میگم نه واقعا باید به فکر شوگر ددی

باشم😂😂😂😂😂😂

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
سینا
۱۷ دی ۱۵:۲۰

انشاءالله که به اون جا کشیده نمیشه

یه دوستی دارم خیلی کارش عالیه

فقط تهران نیست، قرار بود بیاد تهران که متاسفانه هنوز کارش درست نشده

دندونپزشکه، شهر خودمون خیلی هارو می فرستادم برن پیشش

میگفتم کمتر پول بگیر و اونم روی منو زمین نمینداخت

دکتر با انصاف و خوب خیلی زیاده فقط باید بگردی پیدا کنی

یا اگه می تونی مرخصی بگیر یکی از همین شهرهای نزدیک برو

چون واقعا تهران هزینه ها خیلی بالاست

واسه ارتودنسی یکی از دخترها رفت شهرستان اونجا کارشو انجام داد

تفاوت قیمت سه میلیون تومن بود!

توی تهران هزینه مطلب رو از بیماران می گیرن!

پاسخ :

مسلما در بدترین حالت هم به اونجا نمیکشه!😂😂
فقط شوخی بود با مامان !
من خیلی وقته دارم میگردم دنبال دندونپزشکی که هزینه هاش خیلی بالا نباشه
خییییلی جاها گشتم حتی رفتم یه تعداد دندونسازم دیدم و قیمتارو مقایسه کردم
الان اینجا که پیدا کردم مارلیکه ،درمانگاهه هم متخصص ارتودنسی داره هم چندتا دندونپزشک
قیمتاش از شهریار خیلی پایین تره ،چون کار دندونای من خیلی زیاده نمیشه برم شهرای دیگه
وگرنه منم شنیدم شهرستانا خیلی قیمتا پایین ترن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان