اقای بی ادب😒

اقا یه چییییزی!

۴سال پیش یه همکار اقا داشتم ازم خواستگاری

کرد

اصلا یادم نیس اینجا درموردش نوشتم یانه

اره اقا من با این پسره دوبار بیرون رفتم

و مورد پسندم واقع نشد😬

بچه بود،خسیس بود،ازنظر ظاهرم ازش خوشم نیومد

گفتم نه

بعداز شنیدن نه این اقا نهایت بی ادبی رو نشون داد 

و رفت!

۲ سال پیشم از مرکز ما اخراج شد

امروز یکی از همکارا زنگ زده که

اقای بی ادب رو میشناسی؟؟؟

زنگ زده به دوستاش تو بخش ما و شماره تورو خواسته

گفته برای امر خیر میخوام

زنگ زدم ازت بپرسم شماره ت رو بدم یانه؟؟؟

😐😐😐😐😐

نمیدونم واقعا رفتار اون زمانشو یادش رفته؟؟؟؟

گفتم نهههههه به هییییچ وجه شماره منو بهش ندید...

۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
زینب بیداد
۱۴ دی ۰۶:۳۹

کار خوبی کردی عزیزم

البته خسیس بودن شاید با یکی دو بار بیرون رفتن مشخص نشه

ولی خب توهین و فحش دادنش قابل قبول نیست

پاسخ :

🌸
من واقعا خیلی متعجبم که یعنی واقعا یادش نیس چه حرفایی زد؟؟؟
البته اینم بگم که من به این همکار گفتم شمارمو بهش نده ولی 
اون که داره میگرده حتما میتونه از همکارای دیگه شمارمو بگیره
منتظر هستم که زنگ بزنه


زری ...
۱۴ دی ۱۶:۲۵

مردم بی فاز شدن /: ....

پاسخ :

اره وااالا
زینب بیداد
۱۵ دی ۰۱:۵۰

متاسفانه ما مردمان ما کمبود زیاد دارند!

بیشتر ناملایمی ها به خاطر کمبودهاست

به خاطر محدودیت هاست

به خاطر فقر فرهنگی و اجتماعیه!

پاسخ :

درسته💫
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان