جماعت نون به نرخ روز خور

چندتا وبلاگ بودن که دنبالشون میکردم

امروز هر کدوم که عکسی  یا پست حمایت از ق.س

گذاشتن رو از لیستم حذف کردم

والا مردم دارن از بدبختی میمیرن

اونوقت یه عده.....

 

۶ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
زری ...
۱۴ دی ۰۰:۰۸

یه پست ارزش قطع دنیال و  نداره  ...

ضمن اینکه کسی از وبلاگ نون نمیخوره XDD

 

پاسخ :

موضوع فقط پست توی وبلاگه؟؟؟

سید مقدام حیدری
۱۴ دی ۰۷:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** ** ****** *** ** **** ****** 

*** *** ******* ** ** ******* ** *** **** ** **** **** **** * **** **** ***** ** ****** ***** ******* 

پاسخ :

من اسمی نبردم چون اسم بردید کامنتتون رو حذف میکنم
زری ...
۱۴ دی ۱۳:۲۲

میگین وبل رو قطع دنبال کردین /: منم میگم واسه یه پست ارزش قطع دنبال نداره...

 

ضمن اینکه منم با بیش از حد بزرگ کردن یه فرد و تو بوق و کرنا کردن و مخ مارو خوردن موافق نیستم

ولی در هر صورت براشون ارزش قائلم

پاسخ :

من ارزشم قائل نیستم 
سحر
۱۵ دی ۲۰:۴۸

دمت گرم قشنگم😁👌🏻

پاسخ :

💋
سینا
۱۷ دی ۱۵:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** **** **** *** ***** * ***** ****** **** * ** *** *****

**** *** ** ***** *** **** ******* **** *** *****

*** **** **** ****** *** ***** ****** ** ****

******* ***** **** ***** **** *** ** ****** ** ** ******** ***** ******

** *** *** * ** ** *** ****** *** *** *** *** ******

*** ** ****** *** **** ****** **** ** *** ** *** ******

پاسخ :

کاملا باهاتون موافقم ،
ببخشید که مجبور شدم کامنتتون رو مخفی کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان