زندگی بی عشق

یه وب و میخونم

واسه یه اقاس که تازه نامزد کرده 

چند وقت پیش نوشته بود که نامزد کردم 

ولی عاشق نیستم

یا نوشته بود دارم تظاهر میکنم 

یه جا دیگه هم نوشته بود من بیشتر از عشق دنبال

قدرتم...

خودم کم بدبختی دارم از اونروز که این پست و خوندم

همش دارم غصه اون دختره رو هم میخورم....

به نظر من هیییچ چیز بدتر از بودن با کسی  که دوستت نداره 

نیست...

طفلک دختره...

 

۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
𝓐𝓵𝓲𝓼 .★.
۱۳ دی ۲۱:۱۸

چه دنیای مسخره‌ای شده...

اکثر رابطه‌ها و عشقا کج و کوله‌س ...

پاسخ :

اره متاسفانه🖤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان