کارای انجام نشده....

کلی کار دارم که باید انجام بدم

ولی به هیچکدوم نمیرسم  

کلاس دف الان جلسه ی هفتمه 

تا جلسه پنجم همه چی خوب پیش رفت یعنی

سر فرصت تمرین میکردم و با لذت میرفتم کلاس

الان ۲ جلسه س که اصلا تمرین نمیکنم

یعنی واقعا وقتشو ندارم

همش اضافه کار نگهم میدارن

وقتیم از سرکار میام از خستگی نا ندارم  تمرین کنم

میگیرم میخوابم از خوابم که بیدار میشم 

بعداز ظهرِ تا به خودم بیام میشه هشت شب

هشت شبم که نمیشه دف تمرین کرد  

فردا صبحشم  میرم کلاس

الان ۲ جلسه س هیچ  پیشرفتی نداشتم

برای دندونامم پیش یه متخصص ارتودنسی رفتم

گفت همه دندوناتو درست کن بیا برای ارتودنسی

حالا هی وقت میگیرم از دندونپزشکی  هی منو اضافه کار

نگه میدارن و نمیزارن برم 

الان هشتم وقت دکتر داشتم 

سرکار گفتن همکارت نیومده باید اضافه کار بمونی

اون وقتم پرید دوباره امروز وقت دکتر داشتم

تا ساعت ۱۱ واسه دوز سوم واکسن 

نگهمون داشتن وقت امروزمم پرید☹

یه دونه دندونمم درست نکردم☹

میخواستم اموزش ترکی استانبولی رو انلاین 

شروع کنم ولی وقتشو ندارم

کلا زندگی من شده سرکار رفتن و خوابیدن

یا سرکارم  یا خونه خوابیدم 

کلی کار دارم که باید انجامشون بدم....

 

 

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
𝓐𝓵𝓲𝓼 .★.
۱۳ دی ۲۱:۲۱

وای منم همینه اوضاعم :(

هزارتا برنامه برا انجام دادن دارم و نمیرسم...

همش شده کار و خستگی ...

 

اصن تو میگی دندون و دندونپزشکی، من از اینجا استرس هزینه‌شو میگیرم -_-

پاسخ :

دیروز استاد دفم دعوام کرد گفت تمرین نمیکنی دیگه ادامه نده☹
از فردا میخوام هر جور شده به خستگی غلبه کنم!
دندونم که نگم برااات!
هزینه ها افتضاح بالاس
علت اینکه من هنوز کار دندونامو شروع نکردم
اینه که یه دفترچه دستم گرفتم و دارم کلینیکا و مطبای دندونپزشکی
رو میگردم و هزینه ها رو مینویسم
که هرجا که قیمتش مناسب تره رو پیدا کنم
دیروز یه جارو پیدا کردم
قیمتاش نسبت به جاهای قبلی که رفته بودم 
خیلی پایین تره
همکارم رفته بود و راضی بود 
ایشالله از چند روز دیگه کار دندونامو شروع میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان