محل کار رویایی من...

مسوول کار گزینی کاری انجام نداد 

یعنی تغییری تو وضع ما پیش نیومد 

مسوولمون به شدت ادم بدیه...

دیروز شیفت بودم امروزم اضافه کارم

گوشیمو قایمکی اوردم سرکار ...

از کارم متنفرم ولی نمیتونمم

کارمو ول کنم...

کم کم دارم به نگهداری سالمند تو خونه فکر میکنم...

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
𝓐𝓵𝓲𝓼 .★.
۱۳ دی ۲۱:۲۴

یکی از بدترین چیزای دنیا اینه که کارتو دوس نداشته باشی

آخه کل وقت آدم داره سر کارش صرف میشه :(

نمیتونی یه تغییری بدی؟

اگه اشتباه نکنم یه بار دیدم میگفتی حقوقت ۳/۵۰۰ این حدوداس!

با این حقوق کلی کار میشه پیدا کرد که!!!

خیلیاشون نصف سختیا و دردسرای کار الانتو هم ندارن ...

نمیدونم والا

ایشالا که هرچی خیره برات پیش بیاد :*

پاسخ :

واقعا خیلی بده کارتو دوست نداشته باشی
میدونی نمیتونم شغلمو تغییر بدم..
خیلی اذیت میشم ولی نمیتونم تغییرش بدم
اینجا حقوقش سر وقته 
یه وقتی اضافه کارم داشته باشم حقوقم تا ۵ تومنم میرسه
ولی واقعا بیرون کاری پیدا نمیکنم که حقوقش بالای ۳ تومن باشه
واسه همینه که من این سختی رو تحمل میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان