مشکلات زنانه

همیشه از دکتر زنان میترسیدم

یکی از علتاشم مامان بود که هیچوقت دکتر زنان نمیرفت 

یه جوری که انگار اونم از دکتر زنان رفتن میترسید

از دوران نوجونی هیچوقت پریودام منظم نبود یه ماه 

بود و یه ماه نبود 

هیچوقت نرفتم دکتر

میترسیدم 

کلا اسم دکتر زنان برام ترسناک بود 

دوسه ماه پیش دادم دکتر عمومی مرکزمون برام یه سونو و یه ازمایش

هورمونی نوشت انجامش دادم

فهمیدم کیست دارم و هورمونامم بهم ریخته س

بردمش به همون دکتر مرکز خودمون نشونش دادم گفت

پیگیری کن برو دکتر زنان پس فردا بچه دار نمیشیا...

ترسیدم...

مجبوری رفتم پیش دکتر زنان اصن چیز وحشتناکی که فکر میکردم نبود

برام دارو نوشت مصرف کردم والان ماه اولیه که دقیقا طبق برنامه پریود شدم

اینقدر خوشحالم که نگو

فک نمیکردم یه روز از پریود شدنم اینقدر خوشحال بشم...

 

۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
زری ...
۲۲ آذر ۰۸:۰۵

چرا از دکتر زنان میترسیدین ؟ :"

مگه پزشکی قانونی عه

پاسخ :

اتفاقا یکی از چیزایی که باعث شد من بیشتر از دکتر زنان بترسم
همون پزشک قانونی بود
۲۰ سالم بود وقتی میخواستم جدا شم 
چون تو دوران عقد بودیم باید میرفتم پزشک قانونی که تایید کنن
رابطه ای نبوده
نمیدونی چقدر وحشتناک بود
یه اتاق کثیف با نور خیلی کم
با دوتا پزشک زنان خیلی بداخلاق و بی ادب....
من از پزشک زنان میترسیدم از بعد از اون روز دیگه ترسم به وحشت تبدیل
شده بود...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان