اینجا نا امیدی موج میزنه

شرایط اقتصادی خیلی بد شده

یه ماه تمام جون میکنی و هنوز نصف ماه نرسیده

هیچی پول نداری...

ازپونزدهم ماه به بعد دیگه باید شش پله زیر خط فقر زندگی کنی

هر روزم همه چی داره گرون تر میشه ،هرچقدر تلاش میکنی که زندگی رو

بهتر کنی فایده ای نداره...

اینو یه بچه ۷ ساله هم میفهمه که شرایط خوب نیس...

دیشب داشتم حساب و کتاب میکردم،داشتم خرجای کلی زندگیمو مینوشتم

۵۰ میلیون فقط دندونام خرج داره،فکم باید جراحی شه ،لوزه دارم ....

سرما که میخورمم نمیتونم دکتر برم یه سرماخوردگی برای ادم ۴۰۰ تومن

خرج برمیداره...

اونوقت حقوق من چقدره؟۳۹۰۰

حالا حقوق من خوبه خیلیا ماهی ۲۵۰۰ حقوقشونه

باید خرج زن و بچه و اجاره خونه و خوردخوراک ویه وقتی خرج درمانم بدن....

دیشب بعد از حساب و کتابام به این نتیجه رسیدم که هیییچ فایده ای نداره 

هرچقدرم تلاش کنم نمیتونم این مشکلات و حل کنم

امیدی برای اینده وجود نداره...

اونوقت یه عده ......از این وضع مملکت دفاع میکنن

 من نمیفهمم اینا تو سرشون جای مغز کاهگل ریختن که اینجوری یقه خوشون رو

برای این .... پاره میکنن؟

 

 

۲ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
زری ...
۲۱ آذر ۱۴:۲۱

3900 واسه یه نفر ؟ منظورم اینه که خرج بقیه هم هست یا خودتونین ؟

 

مگه چی کار میکنین سرماخوردگی تون 400 اب میخوره ؟ :"""

پاسخ :

۳۹۰۰ حقوقمه!
دومیلیون قسط 
۱ تومن نت،بنزین،و خرجای جانبی ماشین،گاها هم پول تاکسی
میمونه ۹۰۰ تومن 
تا اخر ماه
اگه تولد دوستی اشنایی چیزی باشه هم دیگه تا اخر ماه با سیصد چهارصد تومن میمونه ( مثل این ماه من که
هم تولد پدرم بود هم خواهرم هم یه جشن زایمان دعوت بودم!)
و این وسط اگه لباسی،کفشی،چیزی پاره بشه هم نمیتونی بخری
مریضم بشی نباید دکتر بری!
واما خرج دکتر 
ویزیت مطب ۵۲ هزار تومن 
و ۲۸۰ تومن هم همین چند روز پیش پدرم سرما خورده بود پول داروها و سرمش شد
میشه چقدر؟؟؟
۳۳۲ تومن! ۵ تومن هر امپولشو زدن!۲ تا امپول داشت!و ۱۵ تومن هم سرمشو زدن!
میشه ۳۵۷ تومن!
فک کنم شما ایران زندگی نمیکنی؟ وگرنه کسی که بیمه نداره یه سرما خوردگی براش همینقدر اب میخوره


زری ...
۲۲ آذر ۰۷:۴۷

خب ما بیمه تامین اجتماعی هستیم XD

این دیگه کف کف کف حالت بیمه بودن یک فرده

که خب خداروشکر واسه سرماخوردگی چیزی اب نمیخوره

البته کار خاصی عم نمیکنن ، یه شربت سینه ، چرک خشک کن ، ادالت کولد همین

 

عا

اون 2 میلیون قسط همه چیو خراب کرد...هعی روزگار

پاسخ :

خانواده من بیمه نیستن...
تون ۲ تومن قسطه قرعه کشیه 
سخته پرداختش ولی وقتی به اسمم در بیاد 
خستگیش از تنم بیرون میره..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان