ادمای سمی

اقا سلام 

خوبید؟

منم خوبم

راستش خوبم ولی فکرم درگیره...

درگیر اینکه کجای راهم اشتباهه؟

شدیدا حس میکنم ادم دوست داشتنیی نیستم

رابطه هام به بن بست میخورن درصورتی که

من از ۱۰۰ درصد توانم مایه میزارم....

ولی تهش بازم همه چی خراب میشه....

به همه چیز فکر میکنم 

میرسم به اونجا که باهمه وقت و انرژی که گذاشتم 

پس حتما ایراد از خودمه که همه چی اینجوری میشه...

یا من واقعا ادم دوست داشتنیی نیستم یا ادمای سمی رو برای رابطه 

انتخاب میکنم...

 

 

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان