ارزو...

دیروز ارزو تو واتساپ پیام داد!

قدیمیا میدونن ارزو دوست قدیمی منه که بعداز

ازدواجش ارتباطمون کم شد و الان چند ساله که خیلی کم و شاید ۸ یا۹

ماه یه بار استوری هم دیگه رو ریپلای کنیم!

چند ماه پیش که پیام داده بود گفته بود باردار بوده و سقط کرده

اونموقع دلداریش  دادم و گذشت...

دیروزم گفت  چندماهه بارداره و باید سقط کنه 

گفتم اشکال نداره عزیزم یه حکمتی هست خودتو ناراحت نکن

گفت نه اصلا ناراحت نیستم تو بارداری اول میگن  سقط طبیعیه!

انگار یادش نبود چند ماه پیشم همین حرفارو بهم زده 

گفتم مگه چند ماه پیش نگفتی باردار بودی؟

گفت اهان اون که به سونو گرافی هم نکشید

واسش ناراحتم...

امیدوارم زودتر حالش خوب شه...

دختر جاریش میگفت ارزو وحسین بچه دار نمیشن 

و این حرفایی که میزنه هم الکیه واسه اینکه به بقیه بگه بارداره...

خیلی واسش ناراحتم.....

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
خاتون
۱۱ مهر ۱۳:۴۷

سلاااام شادی جان خوبی دوست قدیمی؟

چند وقت پیشا که بلاگ اسکای رو میدیدم از تو آدرس ها سری زدم بهت.هی امروز و فردا کردم برات کامنت بزارم تا طبق معمول یادم رفت.اون موقع ها بود که داشتی از تجربه رانندگی تو کوچه مینوشتی و من چقدر ذوق کردم که به خودت ایمان داری و میری تو دلِ ترس.دمت گرم شادی جان‌

من خیلی نوشته های سالهای پیشت رو یادم نمیاد اما فکر میکنم خیلی قلمت خوب شده.

خوشحالم ک مینویسی.نوشتن بهترین عادت دنیاست از نظر من.

پاسخ :

سلام دوست  قدیمی
خوشحال شدم که کامنت گذاشتی💐
یادش بخیر چقدر زود گذشت!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان