عَلَم یزید

باتلاق....

دیدی وقتی تو باتلاق گیر میکنی هرچقدر دست و پا

میزنی بیشتر فرو میری؟

من واقعا تو باتلاقم!

ادمای عجیب وارد زندگیم میشن

منم خیلی قشنگ ادمای عادی رو فراری میدم و

ادمای پراز حاشیه و  عجیب غریب رو کنارم نگه میدارم

باتلاق من ادمای دورمن ...

یه پسره هست تو محل کارم که قدش خیلی بلنده

2 مترو 3 سانت

7ساله که تو اونجا کارمیکنه 

توکارش بهترینه و مورد تایید همه س از نظرکار و اخلاق

من از روز اولی که اونو دیدم به خاطر قدش اسمشو گذاشتم

علم یزید!

5 ماه پیش خبر اومد که علم یزید با یکی از همکارای سابق نامزد کرده

بعد از دوماه علم یزید به همه گفته بود که نه من با کسی نامزد نکردم...

تو پارکینگ مرکز میدیدمش ریش گذاشته بود 

کلا تو این دنیا نبود

منم حال روحی خوبی نداشتم این چند وقت 

همش حس میکردم اینم حالش خوب نیس

نمیدونم نگاه های زیر زیرکیمو دیده بود یا چی

تو اینستا گرام رکوئست داد پیجموباز کردم ,پیام داد

یه کم به عنوان همکار درمورد کار و همکارای دیگه حرف زدیم

بعدم گفت که 5 ماه پیش تا نامزدی با یکی پیش رفته و الان 3ماهه

که همه چی تموم شده...

خیلی بهم ریخته و داغونه

رفتم راجع بهش از یکی از همکارا سوال پرسیدم

میگفتن علم یزید با یکی از همکارا یه سال و نیم دوست بودن

و خیلی هم دختر رو دوست داشته

دختره هم تا تونسته ازش سواستفاده مالی کرده!

شبا استوریامو ریپلای میکرد و بعدم درمورد چیزای مختلف

صحبت میکرد 

الانم به من پیشنهاد داده که باهم بیشتر اشنا شیم

از یه طرف خیلی پسر خوبیه از یه طرف دیگه من حس میکنم

دنبال یه جایگزین واسه عشق از دست رفته میگرده....

از طرف دیگه دل خودم جای دیگه گیره....

 

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RE GA
۱۰ شهریور ۱۷:۴۴

هر چه زودتر  ردش کن

ب نفع دوتایی تونه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان