ازدواج

تو اینستاگرام یه پیجایی هست که خانوما مشکلاتشون رو مینویسن

و مردم با کامنتا جوابشون رو میدن

چند وقته همش دارم  پستای این پیجارو میخونم

اینقدر که خانوما از خیانت شوهراشون،اذیتای خانواده ی شوهرشون

و بدبختیای ازدواجشون مینویسن 

یعنی از ازدواج که هیچ از مردا هم متنفر شدم....

 

۴ نظر ۱ موافق ۱ مخالف
RE GA
۰۸ مرداد ۱۶:۲۹

😏🤨🤨🤨

پاسخ :

🙂🙃
𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
۰۸ مرداد ۱۶:۴۵

من یکی ازونام که بدت میاد D:

حالت چطوره کسی که ازم متنفره D;

البته من زن ندارم

می‌خواستم بگم که آرههه واقعا بعضی زنها که کم هم نیستن اصلا وضع خوبی ندارن .. :((((

ازون طرف هم دخترا خیلی مورد آزار و اذیت قرار میگیرن 

هعی ... :(( واقعا حق داری

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂😂
نمیشه گفت همیشه اقایون مقصرن ولی 
میشه ۸۰ درصد رو به اقایون اختصاص داد
سحر
۰۸ مرداد ۱۷:۴۵

تو اینستا ممکنه واسه بالا بردن بازدید و کامنت پیاز داغشو زیاد کنن واسه سرگرمی بخون ولی خودتو درگیر نکن

پاسخ :

درسته
خوندنشون فقط برام اعصاب خوردی داشت
دیگه  نمیخونمشون
Yennefer Of Iran
۱۳ مرداد ۰۰:۴۵

نخون این پیج هارو

چیزی جز اینکه ذهنیتت رو خراب کنه نداره. 

همیشه آقایون مقصر نیستن. همیشه هم خانوم ها مقصر نیستن. همه چیز نسبیه.

 

بابا کلی پیج خوب هست که حال خوب کنه، برو سراغ اونا ♥

پاسخ :

خودمم اصلا علاقه ای به همچین پیجایی نداشتم نمیدونم
چیشد که اینقدر درگیرش شدم
چند روزه که دیگه نمیخونمشون
اعصابمم اروم تره🙂🙂🙂🙂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان