روزمرگی

اقا سلام علیکم

خوبید؟

من خوبم❤

مراسم شایان تموم شد و خیلی عالی هم برگزار شد

دقیقا شکل مراسم من

همون تریینات با کمی تغییر

همون پذیرایی ها 

همون شام!

انگار همه چی داشت تکرار میشد با این تفاوت که من تو مراسم شایان

ناراحت نبودم!

عروس دختر خوبیِ ،اروم و مهربون 

ایشالله که شایانم با زن گرفتنش ادم شه و اخلاقش بهتر شه!

اوضاع خودمم خوبه

سی و یکم رفتم تست کرونا دادم که برگردم سرکار،جوابش منفی بود و سومم رفتم

سرکارم ،دلم تنگ شده بود واسه کار ،چقدر با همکارا گفتیم و خندیدیم 🙂

راستی اون اقای خجالتی  رو یادتونه؟همون که گوشیش مثلا گم شده بود و من زنگ 

زدم تا پیدا شه!

روز نامزدی شایان پیام داد و حالم و پرسید گفت خیلی وقته نمیایید نگرانتون شدم،

دیگه قرار نیست بیایید؟؟؟

گفتم ممنونم،نه من مرخصی هستم میام  از سوم

نوشت خداروشکر!

بعدم گفت مزاحمتون نمیشم خوشحال شدم برمیگردید

تشکر کردم و دیگه هیچ!

دیگه همین دیگه 

من خوبم کرونا هم نداشتم،امروزم حقوقمو ریختن میخوام برم یه کم لوازم ارایش واسه عروس 

بخرم،یه کیفم واسه خودم،ماشینمم معاینه ش تموم شده اونم باید اوکی کنم.

دیگه من برم حاضر شم 

فعلا خداحافظ.

 

۱ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
سحر
۰۶ مرداد ۱۳:۵۵

خوب باشی عزیزم

 

پاسخ :

ماچ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان