بله برون برادر فوق مهربانم

مراسم بله برون شایان جمعه س و ما شدیدا در حال 

بدو بدو هستیم!

اینقدر که من این چند روز پیاده  بازار و بالا و پایین کردم

فکر کنم بعد از مراسم دیگه نتونم راه برم!

ست بله برو رو کامل خودم درست کردم،ست های تزیین شده خیلی گرون بودن با

نصف قیمت یه ست بهتر از ستای حاضری درست کردم !والا ایده ش افتاد تو سرم که

درست کنم و بفروشم چون نسبت به بیرون خیلی ارزون تر درمیاد .

واسه خودمم یه پارچه پولکی سرمه ای نقره ای گرفتم که امروزمامان قراره برام بدوزه

وقت ارایشگاهم گرفتم!ایشالله که این مراسم به خیر و خوبی تموم شه!

خودمم خوبم!خیلی رو خودم کار کردم که بتونم اتفاقات و حرفایی

که  این چند ماه از خانوادم مخصوصا شایان و مامان شنیدم رو فراموش کنم.

نمیتونم فراموش کنم ولی بهش فکر نمیکنم ،دلم سیاه شده و سفید نمیشه.

کارا و حرفای شایان مخصوصا حرفایی که این چند ماه بهم زد رو 

فراموش نکردم،ولی متاسفانه دلم نمیاد الان  تلافی کنم 

۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۳۰ تیر ۱۲:۲۸

خوب چرا این کارارو میکنی؟ وقتی با نصف هزینه اون سفره رو براشون درست میکنی اونوقت برادرت قدردان هست؟ جبران میکنه؟ اگر قدر نمیدونه پس چرا میکنی؟! 

اگه خانوادت اینهمه خوبی میبینن و بازم بدی میکنن چرا ادامه میدی؟ اگر ادامه میدی چرا وقتی بازم همون رفتارو میکنن گلایه میکنی؟! اگر من بودم با اینهمه بدرفتاری تو مراسم شرکتم نمیکردم چه برسه این خوبیا ! 😐

پاسخ :

تو مراسم نامزدی من شایان و خانواده م از جون مایه گذاشتن همه کار واسه من کردن ،بهترین مراسم و برام گرفتن .بهترین شام و پذیرایی .
هر اختلافی بود از طلاق من بود،
الانم نه اصلا قدر دان نیستن فکرم میکنن وظیفمه
ولی همه چیز رو با اون مراسم دارن مقایسه میکنن ،من اعتراضی بهشون نکردم ولی دائم دارن تکرار میکنن 
که من هیچ حرفی هم نتونم بزنم ، 
دوروز بعداز این مراسمم دوباره همون ادمان و منم همون ادم قبلم  
همون تیکه متلکا ووهمون تحقیرا خواهد بود 
ولی الان اگه واسه این مراسم
نباشم میگن تو حسادت میکنی،میگن چون خودش طلاق گرفته از ازدواج برادرش 
خوشحال نیس....
من دارم با اینا زندگی میکنم میدونم طرز تفکرشون چیه 
میدونی حاضرم بمیرم نگن به ازدواج شایان حسادت میکنی؟؟؟
همه ی زحمتایی که دارم این چند روز میکشم دوروز بعداز مراسم هیچه 
ولی من چاره ای ندارم...

هم میهن
۳۰ تیر ۱۲:۳۱

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

سحر
۳۰ تیر ۲۰:۲۹

انشالا مبارک باشه و خوشبخت بشن

دختر خوش قلب

خوبه که مهربونی و اهل تلافی نیستی ولی فراموشم نکن

حال خوب فقط یه فرمول داره اولویت زندگی خودت باش

پاسخ :

قریونت برم عزیزم💖
نه هیچوقت یادم نمیره...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان