مرخصی زورکی

بچه ها سلااام

اقا امتحانمو دادم عالی بود 

فردام جلسه اخره ایشالله تا دوماه دیگه 

مدرکمو میدن🙂

به خاطر امتحانه من میخواستم مرخصی بگیرم  اخه 

امتحان روز شیفتم بود،مجبور شدم بگم امتحان دارم اونام گفتن باشه برو 

ولییی چون امتحان داری باید یه هفته قرنطینه بشی بعدم تست کرونا بدی بیای😐

خلاصه که من در مرخصی زورکی به سر میبرم

احتمالا هم قبل از اتمام مرخصی من جشن بله برون شایان رو بگیریم 

فردا شب قراره بریم برای زدن حرفای اخر و تعیین روز بله برون!

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
hamid
۲۴ تیر ۱۹:۵۱

سلام دوست عزیزم
می‌تونم ازت یه خواهش بکنم؟
امکانش هست این لطف رو در حقم بکنی؟ 
می‌خوام اگه می‌شه منو با عنوان زیر توی وبت لینک کنی:

خرید فالوور اینستاگرام

https://followshe.ir/buy-follower/

ممنون و سپاس‌گزارم ازت 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان