روزمرگی

اقا سلام

خوبید؟

منم هی!

جدا از مسائل روحی بقیه چیزا خوبه

کلاسم دیروز قسمت بالینیش تموم شد و بیست و سومم

امتحانشه بعدش دیگه باید منتظر باشم که زنگ بزنن برای رفتن به بیمارستان

برای کارای عملی!

ولیییییی من قرار نیس بیمارستان و برم به خاطر شرایط

کاریم قرار شده پول اضافی بدم تایه سوپروایزر برگه رو امضا کنه و تمااااام!

خب بیمارستان نرفتنم بیشتر به خاطر این بود که من الان 4 ساله دارم کارایی رو انجام

میدم که قراره الان تو بیمارستان بهمون اموزش بدن

واسه چی وقتمو هدر بدم و 6 ماه رایگان کاری رو انجام بدم که الان دارم واسه انجامش

پول میگیرم و همه فوت و فناشم بلدم؟

خلاصه که اینطور!

سرکارم به صورت موقت دوباره جامو عوض کردن شیفتامم بیشتر شده

48 ساعت سرکارم و 48 ساعتم خونه

دیگه مثل قبل نسبت به عوض شدن جام واکنش نشون نمیدم

هرجا بفرستن میرم کار میکنم

اصلا دیگه نسبت به چیزی وابستگی ندارم.

بخش جدیدمم بد نیس البته موقت اینجا م و قراره دوماه دیگه جا به جا شم

راستی یکشنبه هم قراره دوز دوم واکسن کرونا رو بزنم

و از الان دارم خودمو واسه گذروندن دو روز خییییلی بد اماده میکنم.

من دیگه برم بخوام که فردا باید برم سرکار

شبتون بخیرheart

۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
hamid
۱۱ تیر ۰۱:۰۲

سلام  عزیزم

یه خواهشی ازت داشتم اگه ممکنه این لینک منو با این عنوان:

خرید فالوور اینستاگرام

و لینک:

https://followshe.ir/buy-follower/

خرید فالوور اینستاگرام

توی قسمت پیوندها یا پیوندهای روزانه‌ت قرار بدی

مرسی 

پاسخ :

با عرض پوزش 
نه
یه دختر
۱۱ تیر ۰۱:۰۲

سلام عزیزم.

شادی خوب پست رمزدار میذاری و مارو کنجکاو میکنیآ:)

دختر رمزت ُ میدی؟

من قبلا کامنت داده بودم واست.

 

پاسخ :

🙂
میفرستم برات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان