جراحی فک

خیلی ساله که فهمیدم باید فکم جراحی بشه

چندماه پیشم فهمیدم بیمارستان عملی که ازاد ۳۵ میلیون

رو ۱۲ میلیون میگیره 

ولی نرفتم دنبالش 

فقط نشستم و هی ناله کردم که خدایاااا چرا دندونام زشتن

خداااایا یعنی میشه یه روزی این دندونای من مث ادمای عادی باشن؟

خدااااایا این مشکل فک چی بود به من دادی اخه؟

بعد دیدم بابا این خدا که قرار نیس پاشه بره جای من بیمارستان

خودم باید پاشم برم !

هی نق زدم و نرفتم 

بازم هی نق زدم و گفتم امروز میرم،فردا میرم،پس فردا میرم

فردا که گفتم خستم ،پس فردام باشگاه دارم 

این شد که بازم نرفتم😐

تا اینکه تو یه حرکت انتحاری یکشنبه ساعت ۵ صبح پاشدم و حاضر شدم 

و ۶ صبح از خونه رفتم بیرون تا برسم به بیمارستان

رفتم  و ویزیت شدم 

برام عکس نوشت و یه قالب از دندونام برای جراحی 

گفت اینارو برو ازاد انجام بده 

گفتم دکتر چقدر طول میکشه تا بهم وقت عمل بدن اینجا؟

گفت کاراتو که تموم کنی نهایتا دوهفته بعدش 😐😐😐

یعنی من این همه وقت میتونستم برم اینکارو انجام بدم و نمیرفتم

فقط نشستم هی ناله کردم😐

درسته که عمل خیییلی سخت و درد اوریه  و دوره ی نقاهتشم

توام بادرد میگذره 

ولی کاری بود که باید انجام میشد 

الان که سرکارم فردام اینجام 

پس فردا میرم و کارایی که دکتر گفت و انجام میدم 

ولی میخوام بگم برای ماه اینده بهم وقت عمل بده که

به سرکارم اطلاع بدم!

خلااااصه که اقا یکی دیگه از ارزوهامم داره براورده میشه!

(داشتن دندونای صاف و سفید)

 

۳ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
𝓐𝓵𝓲𝓼 .★.
۰۸ تیر ۱۰:۵۵

عزیزم! به سلامتی!

ایشالا که به راحتی و با موفقیت برات انجام شه

و نتیجه خیلی عالی باشه

هرچی زودتر انجام بدی، زودتر نقاهتش َم تموم میشه میره

کار خوبی کردی که بالاخره اقدام کردی

امیدوارم همون بشه که میخوای! حتی بهتر :*

 

+ راستی شاید به خاطر تغییر اسم و دکوراسیونِ وبلاگم، نشناسی منُ :دی

مهلام! (His Love ِ سابق)

 

++ تا حالا چند بار پست که گذاشتی و اومدم دیدم رمزی ان، بی سر و صدا رفتم

گفتم شاید شخصی باشن یا هرکسی اجازه ی خوندنشونُ نداشته باشه

اینه که درخواستِ رمز نکردم

ولی اگه این شرایطُ ندارن و میشه درخواست کرد، خوشحال میشم بتونم همراهی کنم :*

پاسخ :

سلام عزیزم 
اره بلاخره باید انجام میشد و اینکه تاالان اقدام  نکرده بودمم همش 
تقصیر خودم بود که چندین ماه امروز و فردا کردم!

رمز و برات میفرستم ولی جاهای خوبشو از دست دادی و 
تو جاهای بدش رسیدی

سحر
۰۹ تیر ۱۱:۳۷

خیلی خوشم میاد ازت دختر

جراحیتم خوب باشه ایشالا، قبلش خودتو تقویت کن چون تا یه مدت بعدش هرغذایی رو نمیتونی بخوری مخصوصا اوایلش بیشتر سوپ و پوره و مایعات غذاته

پاسخ :

مرسی دوست جونم
من
۱۷ تیر ۱۱:۵۴

شادی؟ چرا رمز دار مینویسی خب 

البته من قبل ها وبلاگ داشتم و باهم صحبت می کردیم حدود سال ۹۵ ۹۶ 

الان چه جوری بخونیمت پس

پاسخ :

عزیزم ادرس ایمیل بده برات رمز و بفرستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان