استرس

گفتم یه پست بزارم تلخی پست صبح و بشوره ببره!

بچه ها من بیشتر از یه محل اونور تر جایی تنهایی 

با ماشین خودم نرفته بودم

در یک تصمیم یهوی به بابا گفتم من میخوام 

از فردا که میشد دیروز با ماشین خودم برم سرکار!

ماشین و تمیز کردم و با بابا رفتیم سمت محل کار من که 

تا اونجا خودم بشینم و واسه فردا استرس نداشته باشم

اقا تا اونجا رفتم و برگشتنی گفتم بیا از یه مسیر خیلی شلوغ

برگردیم چون من تا حالا تو جای خیلی شلوغ با ماشین نرفته بودم

اقا چشمتون روز بد نبینه مررررردم از استرس!

تو ترافیک چند دفعه خاموش کردم اصن نمیدونی چقدر 

حالم بد میشد بعد از هر بار خاموش شدن ماشین 

نزدیک ۵ بار تو ترافیک خاموش کردم

یعنی فقط مونده بود گریه کنم 

به زور خودمو نگه داشته بودم

اون یه تیکه ترافیکو رد کردم حالم بهتر شد

بعدشم با بابا رفتیم بستنی خوردیم 

با تمام اون خاموش کردنا گفتم من فردا حتما باید با ماشین خودم برم

اقا صبح پاشدم راه افتادم سمت محل کارم 

بابامم با ماشین خودش پشتم داشت میومد که مثلا 

برای بار اول مطمعن شه مشکلی پیش نمیاد!

هم جمعه بود هم ۱۳ بدر واسه همین خیلی خلوت بود 

استرس داشتم ولی خب خیالم راحت بود بابام هس

رسیدم اداره و رفتم تو پارکینگ پارک کردم

و رفتم تو بخش شب استرس اینکه وای چیکار کنم 

چه جوری تنهایی برگردم

اومد سراغم!

هی با خودم میگفتم نکنه نتونی از پارک ماشین و در بیاری

نکنه فلان !نکنه بیسار!

خلاصه من تا صبح کابوس دیدم

با یکی از همکاراهم حرف زدم گفت هرجا استرس داشتی 

بزن بغل یه ذره اروم شو بعد حرکت کن!

دیگه صبح شد و منم با یه استرس وحشتناک رفتم ماشین و بیارم اول اینکه خیلی اسخت از پارک دراومدم 

دوم اینه میخواستم  از مرکز در بیام نزدیک بود تصادف کنم چون بدون هیچ توجهی به این طرف و اونطرف خیابون پیچیدم!

خدا خیلی رحم کرد! ماشین مردمو له نکردم

بعد رفتم جلوتر یه تصادف شده بود دوتا ماشین زده بودن 

بهم داغون شده بودن!

یعنی بگم چقد صلوات فرستادم تا رسیدم خونه!

دوبارم خاموش کردم پشت چراغ قرمز☹☹☹☹

خییییلی بهم سخت گذشت تا رسیدم خونه

وقتی نزدیک خونه شدم کم مونده بود از خوشحالی سکته کنم!

بچه ها به نظرتون این استرس کمتر میشه؟

 

 

۵ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
bahar ....
۱۴ فروردين ۲۳:۵۴

ان شاءالله استرست کم میشه

نگران نباش 

ادامه بده

پاسخ :

🌸
RaCi naL
۱۵ فروردين ۲۲:۵۴

حتما کمتر میشه اما قطعش نکن ... 

نشه که یه روز از بی حوصلگی بگی به استرسش نمی ارزه حالا یه روز دیگه میرم قشنگ پشت هم برو تا دستت راه بیفته !

دوووووووووووور از جون تصادفم کردی نترس !

تو هی ازین پستا بزار ما بهت افتخار کنیم 😁🌸

پاسخ :

سلام دوست جان
اره با همه ترسا ازاون روز
هر روز باماشین رفتم سرکار
والان ترسم خیییلی کم شده
ناشناس
۱۶ فروردين ۰۱:۱۵

فقط ی سوال دارم 

اگه خدایی نکرده  خدایی نکرده اتفاقی پیش بیاد 

مگه کسی غیر از خودت هزیه ماشین . هزینه بیمه و غیره میده 

وقتی همه چی دسته خودته 

حقوقت مال زحمت خودته 

ماشین مال زحمت خودته 

بیمشُ خودت پرداخت میکنی و ... 

پس چرا از داشتنش  لذت نمی بری !؟  

 

پاسخ :

میدونی کامنتارو همون روز خوندم چون حالم خوب نبود جواب ندادم
ونمیدونی بعد ازخوندن کامنتت چقدر حالم بهتر شد
درسته من اگه مشکلی هم پیش بیاد خودم حلش میکنم
پس نباید از چیزی بترسم
His Love
۱۶ فروردين ۱۲:۰۶

قطعاً کم میشه!

هرچی َم بیشتر بشینی دستت روون ـتر میشه و زودتر استرست از بین میره

 

یادِ روزای اولِ رانندگیِ خودم افتادم ...

از بس عشقِ روندن بودم حتی پیشِ خودم َم انکار میکردم، میگفتم استرس ندارم من اصن!

ولی حقیقتش این بود که وقتی رانندگیم تموم میشد و میخواستم پیاده شم، قشنگ دستام یخ کرده بود، پاهام میلرزید، گاهاً فشارم َم افتاده بود :))))

ولی باز به رو خودم نمیاوردم و اون لبخند گنده ـهه ای که از ذوق رو لبام می ـنشست رو بیشتر می ـدیدم! :دی

پیشِ خودم فک میکردم یعنی میرسه اون روزی که مثِ یه کارِ روزمره دستم تو رانندگی روون شده باشه؟

و خیلی زود رسید ...

تو َم هر روز با ماشینت برو سر کارت و بیا

احتیاط کن ـآ ولی مثِ من به رو خودت نیار که استرس داری :دی

خیلی زود می ـبینی پشت ماشین نشستن برات میشه مثِ آب خوردن ^_^ روون و ساده!

پاسخ :

حرفاتون خیلی بهم امید داد
اینکه میدیدم همه مث من اولش استرس داشتن و میترسیدن
باعث شد منم کم کم به ترسم غلبه کنم!
الان نمیگم هنوز اصلااسترس ندارم ولی از 100
الان فقط 5 تا استرس دارم
fateme safari
۲۰ فروردين ۲۲:۴۶

یه روزی آنچنان ویراژ میدی که اصلا یادت نمیاد که روزی بوده برای پارک کردن یا از پارک درومدن چقدر استرس کشیدی ♥

پاسخ :

تصورشم باعث میشه یه لبخند گنده بیاد رو لبام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان