۱۴۰۰/۱/۱۱🙂

اقا ۱۴۰۰ تا اینجاش که خوب بوده خداروشکر

ایشالله از این به بعدشم خوب پیش میره!

تو این عید که من همش سرکار بودم 

روزای افم معمولا تنهایی میرم شهریار 

و از اول تا اخر ولیعصر وقدم میزنم!

یه پیتزا میخورم و بر میگردم خونه!

اون وسطا یه لاکی،رژ لبی،کیفی،چیزی هم میخرم و به خودم هدیه میدم!

 

 

۱ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
Aƙαɳҽ Kιɱ
۱۲ فروردين ۰۰:۱۶

حس میکنم با وجود همه ی ناملایمات شما دل خودتونو شاد نگه داشتید

چه حال قشنگیه که خودتون برای خودتون هدیه میگیرد:))

پاسخ :

درسته 
من با داشتن خانواده تنهام
شاید اشتباه حس کنم ولی احساس میکنم کسی دوستم
نداره
اگه خودمم خودمو دوست نداشته باشم 
دیگه هیچ امیدی برای زندگی نمیمونه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان