خبرای خوب

اقا سلام

در رابطه با اینکه وبم خیلی غم توش هست گفتم

بیام دوتا خبر خوبم بدم

اول اینکه ماشین و درست کردم والان دیگه ازش متنفر نیسم

دوم اینکه من امروز رفتم کلاس کمک پرستاری اسممو نوشتم و

اگه این مدرکم بگیرم میتونم درخواست بدم که سرکار به

یه درجه بالاتر برم و اگه هم قبول نکنن با این مدرک میتونم

برم تو بیمارستانا کارکنم

خلاصه که خیلی خوشحالم هم به خاطر ماشین هم اینکه

امروز که رفتم انجمن پرستاری رییس اونجا گفت این دوره 4 ماه

تئوری داره 8ماه هم کارورزی داره تو بیمارستان

ولی از اونجا که تو شاغلی و کارتم مرتبطه یه برگه میدم

ببر سرکارت مسئول کار گزینیتون امضاکنه که

تو4 ساله اونجایی بعدش دیگه احتیاج نیست

اون 8 ماه کارورزی رو بری بیمارستان!

بعدشم به مناسبت این اتفاق خوب

خودمو به یکی از رستورانایی که چند وقت بود هی میگفتم

برم بعد نمیرفتم به ناهار دعوت کردمlaugh

 

۱ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
His Love
۱۹ اسفند ۱۱:۱۲

خیلی َم عالی ^_^

چرخش برات بیشتر بچرخه حالا که دیگه ازش بدت نمیاد! :دی

مدرکت َم ایشالا زودتر بگیری و موفق باشی همیشه :**

پاسخ :

مرسی عزیزم💐💐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان