دغدغه

اقا من چند سالی هس که دندونپزشکم گفته

باید فکتو جراحی کنی و هیچ راهی جز جراحی وجود نداره

نه میتونی ارتودنسی کنی نه لمینت  نه کامپوزیت

منم چندتا پیج پیدا کردم و هزینه ی جراحی رو پرسیدم، ۳۰ تومن😐

نداشتم واسه همین تو همون حالت ولش کردم 

دوباره افتادم دنبال اینکه ببینم با بیمه هم عمل میکنن یا نه

که فهمیدم میکنن

و اگه واقعا اونجوری که شنیدم هزینه عمل تو بیمارستان با بیمه اونقدر پایین 

باشه من میتونم عمل کنم و به یکی از بزرگترین دغدغه هام پایان بدم🙂

دنبالشو میگیرم اگه شدنی بود بعد از عید عمل میکنم 

۵ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
His Love
۰۵ اسفند ۱۹:۵۰

مگه چیه مشکل دندونات؟!

آخه اصولاً فک ام که مشکل داشته باشه، اول ارتودنسی می‌کنن تا یه حدی درست شه، بعد جراحی می‌کنن!!

 

من خودم چند سال پیش رفتم دندونامُ درست کنم، دکتره گفت با ارتودنسی نمیشه، باید فکتُ جراحی کنی!

من َم گفتم نمیخواد، جراحی فک خیلی سخته، بی‌خیالش شدم

بعد پارسال دوباره افتادم تو فکرش، پیش دو تا دکتر دیگه رفتم، گفتن ۸۰، ۹۰ درصدش با ارتودنسی حل میشه!

بعد انقد پشیمون شدم که کاش همون ۴، ۵ سال پیش پیگیر شده بودم و از چندتا دکتر دیگه سوال کرده بودم، همون موقع انجام می‌دادم

هم هزینه‌ش کمتر بود، هم تا الان تموم شده بود

به نظرم تو ام برو با چند تا پزشک مشورت کن

و حتماً از بیمه‌ای که خودت داری پرس و جو کن، مطمئن شو هزینه‌شُ بدن

آخه مثلاً برا ارتودنسی َم یسری بیمه‌ها قبول می‌کنن، یسریا نه!!

کلاً خیلی چیزا رُ عملِ زیبایی به حساب میارن که بیمه‌شُ تقبل نکنن...

 

ایشالا که دغدغه نمونه برات و اگه لازمه عمل کنی، به سلامت انجام شه و اذیت نشی :*

پاسخ :

من دندونام روی هم چفت نمیشن
رفتم برای ارتودنسی چند جا همشون گفتن جز جراحی فک هیچ راهی وجود نداره
حتی تو چندتا پیجم عکس از دندونام فرستادم بازم نظرشون
جراحی فک ب.ود
هرچند که میدونم جراحی فک فوق العاده بعدش سخت و عذاب اوره
ولی واقعا یکی از ارزوهامه که زودتر انجامش بدم
RE GA
۰۵ اسفند ۲۰:۱۹

آره بیمارستان های وابسته به تامین اجتماعی عمل میکنن

پاسخ :

البته وقتای خیلی طولانی میدن من اگه الان اقدام کنم شاید تا 3 ماه دیگه بتونم وقت بگیرم
RaCi naL
۰۵ اسفند ۲۱:۰۷

واسه زیبایی؟ مشکل چیه؟! 

پاسخ :

نه زیبایی نه ,درمانی
من دندونام روی هم چفت نمیشن
هیچوقت با لذت نتونستم غذا بخورم
RE GA
۰۶ اسفند ۱۲:۳۶

سه ماه زمان طولانی نیست

ولی ارزششو داره

در مورد دکترهایی که عمل میکنن هم تحقیق کن و سعی کن بهترینش رو انتخاب کنی

بعضا زیر میزی هم یه چیزی میخان ولی نسبت به بیرون خیلی خیلی ارزونتر در میاد

پاسخ :

مگه تو بیمارستانای دولتی هم میشه خودت دکترتو انتخاب کنی؟؟؟
RE GA
۰۷ اسفند ۰۱:۳۰

بله میشه 

پاسخ :

چه خوب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان