رانندگی !

کلاس های رانندگیم دوروز پیش تموم شد و سیزدهم 

امتحان ایین نامه دارم

گواهینامه بگیرم با ماشین خودم میرم سرکار 

تو کلاسای شهری خوب بودم با ساینا اموزش میداد

ولی خب ماشین خودم پرایده که تقریبا داغونم  هست

فرمون و دنده ش خیلی سفتن وقتی تنهایی با ماشین خودم میرم تمرین کنم

کلا نا امید میشم

بابا میگه دوتومن خرج داره  

جوری شده که از ماشینه متنفر شدم با اینکه واسه خریدنش کلی 

کار کردم و با سختی پول جمع کردم

 

 

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
His Love
۰۳ اسفند ۱۴:۵۹

عه من فک میکردم گواهینامه داری که ماشین گرفتی !

آره اگه فرمون و دنده سفت باشن یکمی سخت و آزار دهنده ـس ... مخصوصاً اگه اوایلِ رانندگیت َم باشه

ایشالا که درست میشه و چرخش برات می ـچرخه :**

پاسخ :

نه نداشتم ولی رانندگی میکردم بدون گواهینامه😬😬😬
اره  واقعا سخته کار کردن باهاش منم که ناشی !
ایشالله بعداز عید درستش میکنم
😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان