پرواز

دیشب خواب دیدم مثل پر سبکم و تو اسمون دارم پرواز میکنم

اینقدر حس قشنگی بود که وقتی از خواب بیدار شدم با خودم میگفتم

کاش واقعی بود

بعداز ظهرم خواب دیدم عروسیمه!

تو خونه قبلیمون 

دومادم نمیشناختم!

یه گربه هم تو عروسیم داشت میچرخید 

هی با خودم میگفتم چرا یکی این گربه رو نمیندازه بیرون

۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
دچارِ فیش‌نگار
۳۰ بهمن ۲۳:۳۴

چه خواب عجیبی! 

خوش به حالتون که پرواز رو تجربه کردین...

پاسخ :

خیلی حس خوبی بود حتی به ابرا هم میتونستم دست بزنم 🤗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان