روز مادر

یه چیز جدید فهمیدم!

من حقوقم واسه یک ماه کار ۲ میلیون و ۸۰۰ تومنه 

بعد هر ماه یه تومن و به مامان کمک میکردم

واسه قسطاش

یک و ۲۰۰ هم قسط خودم بود میموند کلا ۶۰۰ تومن تا اخر ماه

واسه خودم

پول کرایه تاکسی،شارژ،اینترنت و ....

اونوقت چی فهمیدم؟؟

مامان عزیزم یه مقدار پول داشته داده دست پسر خاله ی طلاسازم

باهاش کار میکنه هر ماه سودشو میده بهش!!!

به منم نگفته که بتونه از منم یه تومنو هر ماه بگیره!

اونوقت من یه مانتو با حقوق خودم نمیتونستم بخرم!

روز مادر مبارک!!!

۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
RE GA
۱۵ بهمن ۰۰:۱۸

روز مادر مبارک

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان