عشق خود به خودی

همیشه وقتی میدیدم بعضیا رو خواننده ها و بازیگرا

کراش دارن خنده م میگرفت،خودمم رو هیییییچ ادم معروفی کراش نداشتم!

این رضا شیری هم اهنگاشو گوش میدادم دوس داشتم

صداشو ولی اصن تو فاز خودش نبودم

این از وقتی رفته ترکیه من احساس میکنم عشقم

ترکم کرده🤦‍♀️

اقا هی خوابشو میببینم😂😂

معلوم نیس این چه فازیه گرفتم من😂

الان داشتم اینستاشو چک میکردم در صورتی که 

تا حالا اصلا نرفته بودم پیجشو نگاهم بکنم اهنگاشم

حالا پیش میومد گوش میدادم 

الان هی اهنگاشو گوش میدم فاز شکست عشقی میگیرم😂

اصن موندم از دست خودم چیکار کنم دیووانه تر از من دیدید تاحالا؟؟

نکته:اقا الان روش کراش ندارما فقط فاز شکست عشقی دارم

اونی هم که ترکم کرده اونه الان😑😑😑

۰ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان