پیرسینگ ناف

پیرسینگ ناف خیلی قشنگه

ولی وقتی ۴ ساعت بعداز زدنش 

از درد نمیتونی تکون بخوری میفهمی

که ارزش نداره

هیییییییچوقت نافتو پیرسینگ کنی😭

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
^_^ khakestari
۲۹ تیر ۱۶:۵۰

جسارت خوبی داشتی :)) 

من پرسینگ و تتو خیلی دوست دارم اما تقریبا مطمئنم هیچ وقت ریسک نمیکنم و انجامش نمیدم :| در حد همون علاقه باقی میمونه

 

 

+الان بهتری؟

پاسخ :

منم خیلی تتو دوست دارم و احتمالا در اینده نزدیک
رون پامو تتو کنم!
پیرسینگم خیلی دوست داشتم ولی به خاطر اضافه وزنم اعتماد به نفسشو
نداشتم این 7کیلویی که کم کردم باعث شد اعتماد به نفسشو پیدا کنم!
تازه انگیزه هم شده واسم که زودتر شکممو کامل اب  کنم تا پیرسینگه خوشگلترم دیده شه!
مرسی دوست جان اره الان خیلی خوبم امروز که دردش کمتر شده
میبینم که واقعا ارزششو داشت این درد رو تحمل کنم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان