....

کلی نوشتم و بعد پاک کردم

میگم اصن خوندن اینکه من رژیم گرفتم و یه کم لاغر شدم

یا اینکه رفتم ابروهامو میکرو کردم 

یا اینکه دنبال اینم که یه کادوی خوب واسه روز

مادر بخرم به چه درد بقیه میخوره...


۳ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
miss yellowin
۲۰ بهمن ۱۷:۴۹
به درد بقیه شاید نه، به درد خودتون ولی ممکنه بخوره :)

پاسخ :

miss yellowin
۲۰ بهمن ۱۸:۱۹
پس یعنی منتظر باشیم که بخونیم؟

پاسخ :

 چرا دوست جان شب میام با یه خبر خوب
fateme safari
۲۳ بهمن ۱۰:۵۵
بنویس، به درد خودت قطعا میخوره عزیزم

پاسخ :

ماچ بهت که اینقدر مثبتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان